Welke image te installeren op een Pi3?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Vraag

• rizzah77
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2025
Hallo tweakers!

Ik ben op zoek ervaringen met verschillende images op een pi3 wanneer je deze wil gaan gebruiken als mediaplayer. Eigenlijk gebruik ik zelf alleen xbmc en netflix. Ik heb zelf een Andriod player (Ugoos UT3) welke altijd wel redelijk heeft gewerkt, maar ben hier recent niet meer zo tevreden over omdat deze teveel geluid begint te maken en de passthrough niet helemaal optimaal werkt.

Ik heb zelf al wel OpenELEC geprobeerd, deze werkt volgens mij wel goed, alleen heb ik dan alleen xbmc. Gisteravond Android 6 image getest, maar dit werkt ook niet geheel super. Ik ben zelf verder niet heel bekend met pi3 images en welke soorten er allemaal aanwezig zijn of welke mogelijkheden er zijn, vandaar ook mijn vraag :-)

Groet,
Peter

Alle reacties

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit is wel een heel erg algemene vraag. Ik adviseer je om het volgende topic eens door te nemen: Raspberry Pi - deel 2. Daarnaast ligt er natuurlijk ook een schat aan informatie voor het oprapen met een simpele zoekopdracht met bijvoorbeeld Google. Dit topic gaat dus dicht.
Dit is niet gebruikelijk op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten ook nog even.

Dit topic is gesloten.