Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benneken91
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-06 20:13
Mijn vraag
Ik probeer al 4 dagen lang een video te uploaden naar instagram. Maar tevergeefs! Ofwel sluit de app net nadat ik de hashtags wil invoeren ofwel wil hij gewoon niet uploaden

Relevante software en hardware die ik gebruik
Huawei p8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na 4 dagen frustraties al 10 keer de app opnieuw geïnstalleerd. Cache geheugen gewist. Oude apk geïnstalleerd. Factory reset. En 4 dagen gespeurd op Google. Ik zou bijna een beloning uitloven aan de persoon die met een geschikte oplossing komt. Alvast bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door benneken91 op 05-10-2016 03:31 . Reden: Spelfouten ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
benneken91 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 03:28:
Mijn vraag
Ik probeer al 4 dagen lang een video te uploaden naar instagram. Maar tevergeefs! Ofwel sluit de app net nadat ik de hashtags wil invoeren ofwel wil hij gewoon niet uploaden.
Op XDA lees ik dat de permissies eventueel niet goed staan. Heb je die al geprobeerd goed te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benneken91
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-06 20:13
Helaas. Reeds geprobeerd. Alle machtigingen staan open voor instagram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-04-2021
Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb ook al een bericht gestuurd naar Instagram, maar daar blijft het stil. Gek genoeg werkt het wel op mijn iPhone 5 die ik nog had liggen en ook op mijn ipad. Dit gewoon met hetzelfde Instagram account. Ook alle permissies staan open op de Huawei p8, maar zowel op WiFi als op 4G load het geen video up. Video's die precies hetzelfde zijn qua formaat.
Hopelijk heeft iemand al een eureka momentje gehad.