Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p, Windows 10. Alles van The Witcher 3 tot Battlefield 1, Hearts of Iron IV tot Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absoluut maximum is €1200, maar eigenlijk wil ik niet over de €1100 heen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/keyboard, beeldscherm, boxen, etc. al in huis. Niets voor in de kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk het lijstje hieronder nodig te gaan hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe sta ik open voor alle merken, alleen specifiek de AMD Radeon RX480 niet (te veel verhalen gelezen over hoe hij moederborden opblaast).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is in principe leuk, maar geen vereiste. Ik vind het prima om mijn computer te horen werken, zolang het niet klinkt alsof hij gaat opstijgen. Daarnaast heeft deze case een window. Indien mogelijk onderdelen die bij de rest passen qua uiterlijk
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Allereerst: Dit is mijn allereerste build, dus een standaardcheck of al deze onderdelen wel met elkaar door één deur (of in één kast) kunnen
Ten tweede: ik heb nog zo'n €75,- budget over. Het hoeft niet op, maar wat is jullie mening over:
- de GTX 1060 Windforce vs de GTX 1060 G1 Gaming vs de GTX 1060 Gaming X (of een andere leuke kaart)?
- de i5-6400 vs de i5-6500 vs de i5-6600 (of zelfs de i7-6700)?
- de mogelijkheden om dit systeem in de toekomst te upgraden (bv naar een GTX 1070/1080 of een i7)?
Tot slotte, op het gebied van Windows 10 kan ik door de bomen het bos niet meer zien. Is dit de versie die ik wil (in gedachte houdend dat ik het systeem waarschijnlijk ooit wil upgraden, of misschien de license naar een andere PC wil overzetten)? Kan ik hem ergens goedkoper (bv met studentenkorting) krijgen?
Bij voorbaat dank!
Gamen op 1080p, Windows 10. Alles van The Witcher 3 tot Battlefield 1, Hearts of Iron IV tot Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absoluut maximum is €1200, maar eigenlijk wil ik niet over de €1100 heen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/keyboard, beeldscherm, boxen, etc. al in huis. Niets voor in de kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk het lijstje hieronder nodig te gaan hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe sta ik open voor alle merken, alleen specifiek de AMD Radeon RX480 niet (te veel verhalen gelezen over hoe hij moederborden opblaast).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is in principe leuk, maar geen vereiste. Ik vind het prima om mijn computer te horen werken, zolang het niet klinkt alsof hij gaat opstijgen. Daarnaast heeft deze case een window. Indien mogelijk onderdelen die bij de rest passen qua uiterlijk
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Allereerst: Dit is mijn allereerste build, dus een standaardcheck of al deze onderdelen wel met elkaar door één deur (of in één kast) kunnen
Ten tweede: ik heb nog zo'n €75,- budget over. Het hoeft niet op, maar wat is jullie mening over:
- de GTX 1060 Windforce vs de GTX 1060 G1 Gaming vs de GTX 1060 Gaming X (of een andere leuke kaart)?
- de i5-6400 vs de i5-6500 vs de i5-6600 (of zelfs de i7-6700)?
- de mogelijkheden om dit systeem in de toekomst te upgraden (bv naar een GTX 1070/1080 of een i7)?
Tot slotte, op het gebied van Windows 10 kan ik door de bomen het bos niet meer zien. Is dit de versie die ik wil (in gedachte houdend dat ik het systeem waarschijnlijk ooit wil upgraden, of misschien de license naar een andere PC wil overzetten)? Kan ik hem ergens goedkoper (bv met studentenkorting) krijgen?
Bij voorbaat dank!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 334,90 | € 334,90 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 28,49 | € 28,49 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 128,95 | € 128,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,10 | |