Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammie2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-10-2016
Mijn vraag
Ik heb de oneplus one en heb een 4G abonnement afgesloten bij YouFone, tot ik eraan dacht dat mijn telefoon de 800MHz band niet ondersteunt. De klantenservice kan mijn abonnement pas na deze maand terugzetten naar 3G. Wel zei de klantenservice dat als ik mn voorkeursnetwerk op 3G zet, dat ik dan internet kan gebruiken op de 3G frequenties. Maar dit werkt dus niet. Ook zou de 1800MHz band (4G) wel moeten werken op mn telefoon, maar in Den Bosch (daar staan 1800MHz masten) werkt deze ook niet, dus begin ik te denken dat er ergens iets niet klopt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
ROM: Resurrection Remix
Telefoon: oneplus one

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Voorkeursnetswerk veranderen, en van alles in het menu mobiele netwerken

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via rens-br op 07-10-2016 10:18)

• Brammie2
Uit het niets werkt het, zowel lte1800 als 3G. Heb niets veranderd aan instellingen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:54
Wat is het probleem op dit moment, je hebt geen mobiel internet, helemaal niets, nooit?
APN instellingen gecontroleerd?
Andere simkaart geprobeerd op het kpn netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het lijkt er inderdaad op dat je de APN instellingen niet of niet goed hebt ingevoerd. Kijk even op de website van Youfone wat de goede APN instellingen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammie2
Apn instellingen heb ik veranderd naar die van youfone maar dat heeft niets geholpen, ik heb geen beschikking over een andere simkaart op het kpn netwerk

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Brammie2
Uit het niets werkt het, zowel lte1800 als 3G. Heb niets veranderd aan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Brammie2 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:16:
Wellicht moest er bij Youfone nog wat ingesteld worden. Toen ik over ging op Simpel duurde het ook dik één dag voordat het mobiel internet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammie2
Nee ik heb de klantenservice gemaild voordat ik t topic startte, die zei probeer je voorkeursnetswerk op 3G te zetten, meer kunnen wij ook niet doen
Pagina: 1