[pw] Selecteren meerdere opties in 'cameralenzen' beperkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Topicstarter
Viel me vandaag op dat in de Pricewatch onder de categorie camera's --> cameralenzen het ineens niet meer mogelijk is om onder 'mount' en 'soort lens' meerdere opties tegelijkertijd te selecteren. De vierkante selectieboxjes zijn daar ook verdwenen en ingeruild voor de ronde. Eerder waren het daar toch echt vierkantjes en kon ik zonder problemen meerdere mount-types tegelijk selecteren.

Kortom, in meer technische bewoordingen: radiobuttons i.p.v. selectievakjes. Handiger als het gewoon selectievakjes blijven.

Zowel op de pc als op me mobiel dit probleem, dus het zal niet echt liggen aan OS, webbrowser, etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 04-10-2016 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

Even een tikje naar Pricewatch aangezien dat waarschijnlijk met de instellingen te maken heeft :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:33:
Viel me vandaag op dat in de Pricewatch onder de categorie camera's --> cameralenzen het ineens niet meer mogelijk is om onder 'mount' en 'soort lens' meerdere opties tegelijkertijd te selecteren. De vierkante selectieboxjes zijn daar ook verdwenen en ingeruild voor de ronde. Eerder waren het daar toch echt vierkantjes en kon ik zonder problemen meerdere mount-types tegelijk selecteren.

Kortom, in meer technische bewoordingen: radiobuttons i.p.v. selectievakjes. Handiger als het gewoon selectievakjes blijven.

Zowel op de pc als op me mobiel dit probleem, dus het zal niet echt liggen aan OS, webbrowser, etc.
Mount heb ik weer teruggezet naar multiselect. Soort lens laat ik wel zo staan, een lens kan maar 1 soort zijn, prime of zoom, beetje gek om beiden te kunnen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Topicstarter
Glaanie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Mount heb ik weer teruggezet naar multiselect. Soort lens laat ik wel zo staan, een lens kan maar 1 soort zijn, prime of zoom, beetje gek om beiden te kunnen selecteren.
Prima, de mount sectie was ook eigenlijk hetgeen waar het om ging. Top!