Toon posts:

MS opsplitsen draad moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaat ie weer. Ik hoop dat de moderators een beetje gaan nadenken. (inclusief mezelf) :P

http://www.tweakers.net/nieuws/17404

Ik hoop dat mede moderators niet gewoon denken van MS maakt toch goede software? Waarom Mag MS dan niet...??

Achtergrond informatie is: MS is illegaal bezig. <punt>

Dat geldt nog steeds ! (dit voor de MS-fans die nu zoiets hebben van, hoplakee, ms is onschuldig). MS is zeker niet onschuldig :)

Reacties die proberen uit te leggen WAAROM MS illegaal bezig is zijn zeker niet troll.

Reacties waarin iemand zich _afvraagd_ waarom ms wordt aangeklaagd en met allemaal dingen komt waarom hij het belachelijk vind dat MS wordt aangeklaagd zijn NIET inzichtvol.

Oh, ik heb het nieuws nog niet eens helemaal gelezen. Dus .... :)

/me gaat _NU_ aan de pils, en wenst mensen veel suc6 met modereren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kom nou eens met iets nieuws, bijvoorbeeld met steekhoudende argumenten. In iedere topic een copy/paste begint afgezaagd te worden.

Denk je nou serieus dat iemand dat hele zwamverhaal (wat iedere keer hetzelfde is) nog gaat doorlezen.

En mooi verpakte verhalen kunnen ook mooie trolls zijn hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Momenteel valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zemanova: je hebt ongetwijfeld gelijk, en er zullen ook wel weer flink wat trollen richting MS komen (zoals deze? ).
Maar vindt je niet dat je joúw mening een beetje probeert door te drukken? Ik bedoel: als de rechters in de US het er nog niet over eens zijn, wie ben jij dan om ze wel te veroordelen?

Voor de rest: hier gaan m'n modpuntjes (net al een paar trolletjes uitgedeeld) :)

EDIT:
Wildhagen was me voor :) URL verbeterd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 juni 2001 19:24 schreef Jaymz het volgende:
Momenteel valt het wel mee.
En daar sluit ik me (tot op dit moment iig) volledig bij aan. Het gaat keurig netjes tot nu toe.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEZE MAG WEG
En wie verplaatst dat edit knopje even naar de plek waar nu de 'quote' knop zit? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en even over de titel:"Microsoft hoeft toch niet opgesplitst te worden"

Die uitspraak is niet definitief.

Het is trouwens best wel rustig nog met de reacties :) Misschien wordt het wel een lauw topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En de URL ff aangepast.
Bijna goed, [/url], je bent de 'l' vergeten :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mmm, 10 zielen 1 gedachte?? het is inderdaad rustig :)

Maar misschien komt de storm nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 28 juni 2001 19:29 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Bijna goed, [/url], je bent de 'l' vergeten :)
Fixed (ik ben zooo aardig af en toe :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:32 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Fixed (ik ben zooo aardig af en toe :) )
Dankje :)

Enne: ik schat vanavond tegen een uur of acht. Jullie? (met de storm bedoel ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 19:25 schreef Mecallie het volgende:
Zemanova: je hebt ongetwijfeld gelijk, en er zullen ook wel weer flink wat trollen richting MS komen (zoals deze? ).
mmm, da's wel een troll, maar niet specifiek tegen MS volgens mij
Maar vindt je niet dat je joúw mening een beetje probeert door te drukken? Ik bedoel: als de rechters in de US het er nog niet over eens zijn, wie ben jij dan om ze wel te veroordelen?
De rechters nemen veel meer mee in hun overwegingen dan enkel of MS schuldig is de ja of de nee.

Het valt me gewoon op dat bij dit soort onderwerpen niet geweldig wordt gemodereerd. Het is een NIET-technisch onderwerp, en de meesten moderators zijn WEL technisch.

De rechters hebben de taak een oplossing te zoeken voor het microsoft-probleem. De marktwerking is momenteel slecht door het monopolie en misbruik van MS. Dat is niet goed voor innovatie en werkgelegenheid.

Maar ja, ik ben ook maar Flip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:45 schreef Zemanova het volgende:

[...]
De rechters nemen veel meer mee in hun overwegingen dan enkel of MS schuldig is de ja of de nee.

Het valt me gewoon op dat bij dit soort onderwerpen niet geweldig wordt gemodereerd. Het is een NIET-technisch onderwerp, en de meesten moderators zijn WEL technisch.

De rechters hebben de taak een oplossing te zoeken voor het microsoft-probleem. De marktwerking is momenteel slecht door het monopolie en misbruik van MS. Dat is niet goed voor innovatie en werkgelegenheid.

Maar ja, ik ben ook maar Flip
[OT]
In de MS draden zullen al snel onterechte +4's en -1's staan, dat komt gewoon omdat de meningen daar erg verdeeld zijn.

Ik beoordeel de reactie's echter niet d.m.v. mijn mening, maar gewoon op basis van een goede argumentatie.

Als er in een MS draad bijvoorbeeld goed beargumenteerd staat waarom Linux beter zou zijn vind ik dat geen troll (of OT). Maar er staat vaak een _ongefundeerde_ mening. En jij bent gewoon overduidelijk pro MS, geen probleem, maar om nu de mensen die een andere mening hebben meteen een troll ofzo te geven....
Reacties waarin iemand zich _afvraagd_ waarom ms wordt aangeklaagd en met allemaal dingen komt waarom hij het belachelijk vind dat MS wordt aangeklaagd zijn NIET inzichtvol.
Waarom niet? Als die persoon met goede argumenten komt is dat best een "inzichtvol" waard.

Anyway: de moderators hier op TMF zullen ieders' reacties objectief beoordelen (neem ik aan ;) ). Als jij dan 10× hetzelfde post krijg je 9× dubbelpost. <punt> :)
En TMF is ook niet de plaats om te laten merken dat MS illegaal bezig is, dan kun je eeuwig OT blijven discussieren.

EDIT:
Typo's, opmaak, HTML, en deze |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mecalli[e]e[/b] zegt:
Anyway: de moderators hier op TMF zullen ieders' reacties objectief beoordelen (neem ik aan ). Als jij dan 10× hetzelfde post krijg je 9× dubbelpost. <punt>
En TMF is ook niet de plaats om te laten merken dat MS illegaal bezig is, dan kun je eeuwig OT blijven discussieren.
En da's een waarheid als een }:O !

Ik kan mijn persoonlijke ideeen echt wel buiten het modden houden, dat niet iedereen dat kan en dat er daardoor vaak belabbert gemod wordt, is een gegeven.
Dat er bij moderaties ook naar de poster gekeken wordt, is ook een feit (dat zul jij ook wel weten) en daar doe je voorlopig weinig aan.

Zemanova: ik weet nu wel dat je MS illegaal vindt, ik hoef dat niet zo nodig iedere dag weer in een ander topic te lezen.

Dat je hier de aandacht verstigd op een draad of een post is tot daar aan toe, maar laat jouw mening er dan buiten, dat scheelt de helft en daar doe je anderen weer een plezier mee.

edit:

naar aanleiding van deze noodkreet:
E, e, e !!! EEEEE
Ik wil een e !
(Mec mag ook, scheelt typen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 21:24 schreef TgF het volgende:
Mecalli zegt:
[..]
[...]