Dell Ultrasharp U2515H keuzeadvies

Pagina: 1
Acties:

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-02 01:47
Hallo Tweakers,

Had al eerder op de dag een topic gestart m.b.t. defecte monitor. Na wat complicaties toch besloten om een nieuwe aan te schaffen, mede om het feit dat mijn huidige monitor verouderd is.

Heb na wikken en wegen vandaag dan de Dell Ultrasharp U2515H aangeschaft. Als het goed is wordt de monitor morgen bezorgd en anders volgende week.
Aangezien jullie de experts zijn op dit gebied wou ik toch nog even checken of dit de juiste keuze is.
Het is een 1440p, IPS, 25 inch met 6 ms. Het primaire doeleinde is toch wel gamen en natuurlijke hier en daar een leuk filmpje.

Mijn systeem is:

I7 4790
560 TI (wordt dit jaar nog vervangen, ik weet het)
Gigabyte G1 Sniper B6
SSD 840 EVO

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA. Tip voor de volgende keer, open je topic vóór je iets aanschaft. Scheelt je terugsturen als je straks tegengeluiden gaat horen (wat niet per se hoeft te zijn in dit geval, just saying ;) ).

• Ducatii
br00ky schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:54:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA. Tip voor de volgende keer, open je topic vóór je iets aanschaft. Scheelt je terugsturen als je straks tegengeluiden gaat horen (wat niet per se hoeft te zijn in dit geval, just saying ;) ).
Je hebt gelijk, brooky.
Nu je toch hier bent, wat vind je van dit type monitor is z'n algemeen?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik ben vrij bevooroordeeld omdat ik het kleine broertje, de Dell Ultrasharp U2415 heb. Dit zijn in principe erg goede schermen met goede specificaties en een mooi beeld. Zie ook deze meer professionele review van je scherm.

• chenriroo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-02 14:38
Ik heb hetzelfde scherm en ben er erg tevreden over. 25" is imo een beter formaat dan 27" voor 1440p, alles ziet er hierdoor erg scherp uit.

• Ducatii
Ben blij dat het in goede aard ontvangen is =D
Pagina: 1