Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows blijft vragen om netwerkverificatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha allemaal,

Als ik verbinding wil maken met een netwerk op mijn werk, blijft Windows op mijn laptop vragen om netwerkverificatie. De inloggegevens kloppen, omdat ik met mijn telefoon gewoon kan inloggen. Windows geeft geen foutmelding, maar na invoer van de gegevens blijft hetzelfde scherm terugkeren; "voer uw gebruikersgegevens in".

Wat kan ik proberen? Moet ik internetopties wijzigen?

Alvast bedankt!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-10 11:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:08:
Ha allemaal,

... blijft ... op mijn laptop vragen om netwerkverificatie. .... met mijn telefoon gewoon kan inloggen. ....
Lijkt erop dat er maar op de userID 1 gelijktijdige logon toegestaan is.
  1. Je logt in met je Laptop...ingelogd.....en je telefoon wordt uitgelogd...
  2. Dan logt je telefoon weer automatisch in...je laptop wordt uitgelogd...
  3. Back to 1
Oplossingen: Extra userID aanvragen; networksharing doen of vragen of multiple logon toegestaan is...

[ Voor 5% gewijzigd door kwakzalver op 04-10-2016 18:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je antwoord. Als ik uitlog op mijn telefoon, kan ik ook niet inloggen op mijn laptop. Daarnaast is de user-id best algemeen, dus denk niet dat het daaraan ligt.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:13
Ben eens wat specifieker, waarmee probeer je precies verbinding te maken? Network share? WLAN?

In bepaalde gevallen helpt het de credentials eens uit de Windows Credential Manager te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer verbinding te maken met WLAN. Mijn credential manager is leeg; er staan geen referenties of certificaten.