Compact styling niet meer toegepast op non-desktop grades

Pagina: 1
Acties:

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Vanaf iteratie #91 werd de styling voor de "Compact" dichtheid ook toegepast op de non-desktop grades, waar ik persoonlijk heel blij mee was aangezien het er voor zorgde dat je veel meer informatie op je scherm had.

Helaas is dit bij iteratie #92 weer terug gedraaid? :| Is dit een bug of is dit de bedoeling?

Om even het verschil aan te geven:

Zonder "compact" dichtheid CSS:
zondercompact

Met "compact" dichtheid CSS:
metcompact

Ik weet dat ik dit met custom css kan oplossen, maar zou graag zien dat dit door Tweakers ondersteunt wordt

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat de compact dichtheid werd toegepast voor de non-dekstop grades was juist een bug die we deze iteratie weer gefixed hebben. Het geeft namelijk op bepaalde plekken ongewenste effecten, en daarbij is het iets wat voor ons praktisch niet te onderhouden is...

Intentionally left blank

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:50:
Dat de compact dichtheid werd toegepast voor de non-dekstop grades was juist een bug die we deze iteratie weer gefixed hebben. Het geeft namelijk op bepaalde plekken ongewenste effecten, en daarbij is het iets wat voor ons praktisch niet te onderhouden is...
Jammer, ik heb die ongewenste effecten zelf nog niet gemerkt.

Heb het nu voor mezelf opgelost met een @import van de framework_compact.css :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

_David_ schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:04:
[...]

Jammer, ik heb die ongewenste effecten zelf nog niet gemerkt.

Heb het nu voor mezelf opgelost met een @import van de framework_compact.css :)
Bijvoorbeeld bij de reacties is de uitlijning niet helemaal optimaal meer. Het is voor ons al lastig om compact/cozy voor de desktop goed te blijven ondersteunen, laat staan voor nog 3 extra devicegrades :X

Maar iig (wat ons betreft) dus geen bug ;)

Intentionally left blank