Ik heb data in tientallen rijen die ik in tabellen wil formatteren. Per rij maak ik een tabel, de data uit onderstaand screenshot is afkomstig uit één rij in een andere sheet:

Ik heb één zo'n tabel gemaakt, en hoopte nu alle tabellen te kunnen vullen met de gegevens uit de andere rijen dmv de 'autofill'-functionaliteit (het selecteren van de rijen en dan doortrekken naar beneden).
Dit werkt echter niet zoals ik zou willen.
Links zie je (in pseudocode) wat ik wil, rechts zie je wat er gebeurt.

Wat er rechts gebeurt begrijp ik wel (hij pakt voor de waarde voor bronrij de doelrij +2), maar is niet wat ik wil.
Wat ik wil is dat hij slechts 1 optelt bij de bronrij, zoals aan de linkerkant.
Ik heb al een tijdje grondig lopen zoeken met termen als 'autofill tables', 'group rows for autofiill', maar ik ben nog niet op een oplossing gestuit. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Ik heb één zo'n tabel gemaakt, en hoopte nu alle tabellen te kunnen vullen met de gegevens uit de andere rijen dmv de 'autofill'-functionaliteit (het selecteren van de rijen en dan doortrekken naar beneden).
Dit werkt echter niet zoals ik zou willen.
Links zie je (in pseudocode) wat ik wil, rechts zie je wat er gebeurt.

Wat er rechts gebeurt begrijp ik wel (hij pakt voor de waarde voor bronrij de doelrij +2), maar is niet wat ik wil.
Wat ik wil is dat hij slechts 1 optelt bij de bronrij, zoals aan de linkerkant.
Ik heb al een tijdje grondig lopen zoeken met termen als 'autofill tables', 'group rows for autofiill', maar ik ben nog niet op een oplossing gestuit. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -