Gezocht: video conferencing headset + micro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een:
Compacte maar "professionele" headset met microfoon + switch om microfoon uit te schakelen (om omringend geluid handmatig uit te kunnen schakelen)
Toepassing is bij video conferencingen waarbij we 1 moderator hebben die aan de computer zit en vragen kan stellen. Naast de moderator kunnen er 20 en meer andere mensen aanwezig zijn in dezelfde zaal.
==> Probleem dat zich voordoet is: als de microfoon blijft openstaan ontvangen we AL het geluid van de zaal met 20+ mensen in. Zijn er technisch nog andere mogelijkheden om dit extra lawaai niet door te geven?

[i]Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Bijvoorbeeld: Skullcandy Lowrider (met microfoon)

[b]Wat is je budget? 50 - 100 euro

[b]Ik wil het apparaat gaan gebruiken om video conferencing te houden.
[i]Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
- Momenteel sluiten we deze aan op een Lenovo T420 laptop. Deze hebben 1 aux en microfoon input. Stel dat we nog een audio systeem willen aansluiten via aux poort. Wat zijn dan de mogelijkheden?
- In 2017 zouden we Microsoft Surfaces aankopen. Natuurlijk willen we graag dat deze hierop kunnen connecteren.
- Liefst een compact maar stevige headset. Deze wordt met laptop mee opgestuurd per DHL, ... Stevigheid is daarom een vereiste.

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Merken waar ik aan dacht:
- Logitech
- Hercules
- Sony
- Philips
(Andere en betere zijn ALTIJD welkom!!!)

Bedankt voor jullie hulp!!!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:50
Kijk eens naar jabra. Verder is je ts nogal warrig en heel onduidelijk. Maak anders eens een net lijstje met eisen en vragen. En kom eens met wat modellen die je zelf al hebt gevonden.