Na lange tijd op ps4 gegamed te hebben wil ik terug naar pc gamen. (thnx overwatch...)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p (gta v, bf1, overwatch, witcher 3 en nog meer games + misschien upgrade ik naar een hoger resolutie), photoshoppen (af en toe), tekenen (autocad, inventor, ook af en toe)
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst onder de 1000€, maar een paar tientjes extra betalen is niet zo heel erg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb nog wat 1TB en 2x 500GB schijven liggen. Ook nog een 1080p scherm van philips.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goeie videokaart die future proof is, een i5; twijfel alleen tussen de 6600k en de 6500k. Lees dat de verschil niet zo heel erg groot is + ik ga niet overclocken. Bespaart me 50€ als ik voor de 6500k ga.
GPU: 1070 ging mijn voorkeur naar.
Alleen nog een redelijke toetsenbord en muis. Ik hoef er echt geen eentje met miljoenen kleuren of 40 programmeerbare knoppen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Altijd groot fan geweest van AMD, alleen had liever een videokaart gezien wat gelijk op ging met de 1070. Dus voor nu Nvidia en Intel. Moederborden etc. maakt me niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
ATX, energievebruik en geluidsniveau maakt niet zo heel veel uit. Fps 60+
De behuizing maakt niet zoveel uit. Heb bewust voor een goedkope gekozen
Meeste games komen op andere schijven terecht dus een grote SSD zal ook niet nodig zijn denk ik.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Graag wat info over de i5 processoren en of mijn setup nu goed is!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p (gta v, bf1, overwatch, witcher 3 en nog meer games + misschien upgrade ik naar een hoger resolutie), photoshoppen (af en toe), tekenen (autocad, inventor, ook af en toe)
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst onder de 1000€, maar een paar tientjes extra betalen is niet zo heel erg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb nog wat 1TB en 2x 500GB schijven liggen. Ook nog een 1080p scherm van philips.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goeie videokaart die future proof is, een i5; twijfel alleen tussen de 6600k en de 6500k. Lees dat de verschil niet zo heel erg groot is + ik ga niet overclocken. Bespaart me 50€ als ik voor de 6500k ga.
GPU: 1070 ging mijn voorkeur naar.
Alleen nog een redelijke toetsenbord en muis. Ik hoef er echt geen eentje met miljoenen kleuren of 40 programmeerbare knoppen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Altijd groot fan geweest van AMD, alleen had liever een videokaart gezien wat gelijk op ging met de 1070. Dus voor nu Nvidia en Intel. Moederborden etc. maakt me niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
ATX, energievebruik en geluidsniveau maakt niet zo heel veel uit. Fps 60+
De behuizing maakt niet zoveel uit. Heb bewust voor een goedkope gekozen
Meeste games komen op andere schijven terecht dus een grote SSD zal ook niet nodig zijn denk ik.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Graag wat info over de i5 processoren en of mijn setup nu goed is!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 205,- | € 205,- |
1 | MSI H170A GAMING PRO | € 125,48 | € 125,48 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 439,73 | € 439,73 |
1 | Zalman Z9 Plus | € 59,- | € 59,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R | € 48,46 | € 48,46 |
1 | Corsair VS550 | € 45,70 | € 45,70 |
1 | Adata Premier Pro SP900 128GB | € 48,50 | € 48,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 971,87 |