Mijn vraag
Ik zit al dagen te stoeien met vpn client van dd wrt op tp link archer c7 v2.
Deze staat achter de ziggo router met uitgeschakelde dhcp en eigen vast ipadres
Heb een lifetime abbo bij tigervpn.
Er wordt verbinding gemaakt, ik kan op het dashboard bij tigervpn zien dat er een verbinding actief is.
Alleen gaan mijn pc's buiten deze tunnel om want als ik op whatsmyip kijk zie ik gewoon het ziggo adres van mijn modem.
Heb al heel wat gegoogeld en verschillende topics door gelezen maar krijg het niet voor elkaar.
Lijkt of er gewoon ergens een instelling niet goed staat maar welke.
Vanmiddag even ziggo modem bridged gezet en tp link als router dan werkt het wel goed.
Maar wil het liefst gebruik blijven maken van ziggomodem als router om de wifi hiervan te kunnen blijven gebruiken.
...
Ik zit al dagen te stoeien met vpn client van dd wrt op tp link archer c7 v2.
Deze staat achter de ziggo router met uitgeschakelde dhcp en eigen vast ipadres
Heb een lifetime abbo bij tigervpn.
Er wordt verbinding gemaakt, ik kan op het dashboard bij tigervpn zien dat er een verbinding actief is.
Alleen gaan mijn pc's buiten deze tunnel om want als ik op whatsmyip kijk zie ik gewoon het ziggo adres van mijn modem.
Heb al heel wat gegoogeld en verschillende topics door gelezen maar krijg het niet voor elkaar.
Lijkt of er gewoon ergens een instelling niet goed staat maar welke.
Vanmiddag even ziggo modem bridged gezet en tp link als router dan werkt het wel goed.
Maar wil het liefst gebruik blijven maken van ziggomodem als router om de wifi hiervan te kunnen blijven gebruiken.
...