Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope laptop voor leuke prijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen. Ik heb thuis een gewone desktop pc waar ik al mijn werkzaamheden op verricht maar het lijkt me wel lekker handig om op de bank of in bed, misschien meenement naar kennissen een laptopje aan te schaffen.

Ik zal hem alleen gebruiken voor: email, surfen, youtube, misschien skypen

Ik heb zelf wat geselecteerd, maar misschien kan ik beter doorsparen en 500 euro gaan uitgeven ipv wat ik nu geselecteerd heb omdat dat kwalitatief beter is, maar heb daar totaal geen idee van.

Las wel dat volledige Skypen ( videobellen ) niet lukt op een Chromebook, dus dat is minder

Ik weet ook niet wat beter is voor mij een windows laptop of en chromebook.

Hieronder mijn lijstje:

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7€ 369,-€ 369,-
1Medion Akoya S4219W 30020607€ 267,-€ 267,-
1Asus Transformer Book T100HA-FU002T (Qwerty toetsenborddock) Grijs€ 289,-€ 289,-
1HP x2 210 (L5G91EA) Zilver€ 361,48€ 361,48
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.286,48

Het maakt me niet uit dat ik wat moet wachten voor de laptop is opgestart op zich, maar ik wil wel een laptopje wat aardig vlotjes werkt. Dus dat ik een paar tabbladen open kan hebben enz. Heb ook weleens gehoord dat het soms heel erg lang duurt voor je met deze apparaten de windows updates gedownload en geinstalleerd hebt.

32gb is ook weinig natuurlijk, maar is dit genoeg voor alleen windows en alle updates ? en dan bijv wat foto's op een sd kaart te zetten?

Is deze laptop hieronder bijv stukken beter als die ik in mijn lijstje heb staan?

http://www.laptopshop.nl/...ad-300-15-80q701dsmh.html

Dank jullie wel

Verwijderd

Deze Lenovo IdeaPad is zeker beter. (het prijsverschil zit ergens).
Sneller en krachtiger en meer geheugen.
Met de 128 GB SSD start de laptop zeer snel op.

Verwijderd

Topicstarter
Okey dan kan ik beter dus rond de 600 euro gaan uitgeven. Dan moet ik even kijken wat voor leuke apparaatjes rond die prijsklasse te koop zijn

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:58

CeesKees

I rest my Kees

Ik zou deze eens doorlezen:

reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2016

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-11 19:56
Xiaomi notebook air 12 misschien?

Verwijderd

Had ik ook al naar gekeken naar de medion. Zie nu ook dat bol.com hem heeft. Maar bij bol en alternate staat dat hier maar een gewone hd beeldscherm in zit en niet de full hd ips

http://www.laptopshop.nl/...ad-300-15-80q701dsmh.html

Voor 100 euro meer qua snelheid denk ik betere laptop, hoewel ik niet weet hoeveel sneller de i3 is tov de medion. Denk dat medionscherm wel iets beter is trouwens.

Of deze laptops ook snel taken uitvoeren weet ik ook niet. Sommige laptops doen half uur over hele kleine windows update ja of deze 2 dat doen geen idee

Groetjes

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2016 08:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
https://www.expert.nl/asus-r558ua-dm485t

Is dit een goede deal?

Ben wel enthousiast over deze laptop al kan ik geen reviews vinden

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21

BLACKfm

O_o

Ik vind het altijd maar merkwaardig dat low-end laptops (met celerons en atoms) toch niet goed overweg kunnen met Youtube en 1080p of beter materiaal. Je zou verwachten dat de hardware een keer snel genoeg is om dat soepel, zonder enige stottering, te kunnen afspelen. Óók als je dingen op de achtergrond doet.

Als je dus veel op youtube zit zou ik niet beginnen aan een Celeron of Atom based laptop en zeker doorsparen voor iets met minimaal een i3 of een AMD uit de 'high-end' serie.

Doorsparen is altijd goed, liever een paar maanden wachten en wel tevreden zijn dan nu je verlangen vervullen en dat ding vervolgens niet of nauwelijks gebruiken omdat het trager werkt dan je smartphone..

[ Voor 17% gewijzigd door BLACKfm op 06-10-2016 09:21 ]

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-10 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:09:
https://www.expert.nl/asus-r558ua-dm485t

Is dit een goede deal?

Ben wel enthousiast over deze laptop al kan ik geen reviews vinden
Dat is zeker een goede deal.

Huawei P30

Verwijderd

Topicstarter
Okey dank je wel !!! Asus is ook wel goed toch of niet? Deze heeft geen IPS scherm, maar wel 6gb, full hd en 256 ssd

Nou prijs valt dus anders uit dan website doet vermoeden. Geen 590 maar 660 euro

Inmiddels de prijs ook verandert in beeld en niet alleen in de winkelkar

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2016 09:44 ]

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-10 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:22:
Okey dank je wel !!! Asus is ook wel goed toch of niet? Deze heeft geen IPS scherm, maar wel 6gb, full hd en 256 ssd

Nou prijs valt dus anders uit dan website doet vermoeden. Geen 590 maar 660 euro

Inmiddels de prijs ook verandert in beeld en niet alleen in de winkelkar
Ja ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt bij het berekenen van de korting. Het zou 10% korting zijn. Ik heb vanochtend een laptop daar besteld die eigenlijk prijs 1000 euro had en hij was toen 810 euro. :+ Terwijl ik met 10% korting toch echt op 900 euro uit zou komen. Later zag ik dat de prijs inderdaad naar 900 was aangepast maar toen had ik al besteld. hoop dat ze mijn bestelling niet annuleren.

Huawei P30

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja als jij gewoon voor 810 betaald hebt dan kunnen ze het niet meer veranderen. Maar deze laptop stond op 590 maar als ik hem dan in de winkelmandje deed stond hij al op 660 euro. En daarna hebben ze het allemaal aangepast. Vond zelf ook gek omdat het 10% korting was maar ik dacht misschien zijn er uitzonderingen op. Maar goed niet dus haha
Pagina: 1