Brute case

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik ben waarschijnelijk van plan om een nieuwe case te kopen en nu liep ik deze tegen 't lijf.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/case.jpg

De ziet er dus echt wel wreed en big uit hè!
Heeft iemand deze kast ook en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

--------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet of ik dit erbij mag vermelden maar 't gaat dus over die aanbieding op www.tweakshop.nl ;)
--------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:14
Ik heb de kleinere versie (Antec), die is echt fantastisch.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Mooi kastje :9~

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52

Epsilon

ik hoor veel dat hij heel goed is en antec kasten zijn over het algemeen al erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij ziet er idd wel erg kewl uit ja!!
En ken je ook lekker wat bijbouwen!!

Krijg je dur een stijve van he???
beter dan je vriendin?? huh???
hahahahahahaahaahah LOL :D :D :D

Greetzz,
Daryath ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag...

Ik ken iemand die die kast ook heeft en je kunt er inderdaad veel inproppen, maar hij koelt niet echt goed zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

mmz mooi ding zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelt niet echt goed? eh?
mijn 1030EC haalt 4 graden van de cpu temp af

hij's fijn, trouwens, heel fijn! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd wel strak uit IMHO.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 17:46
Ik heb hem ook, ik heb nu ook volgehangen met papst koelers, en alles ingebouwd. En het blijft koel, eer hangen nu 4 15krpm SCSI schijven in, en die zijn niet koel ofzo. Hij is echt groot van binnen en hij heeft ook allemaal nifty features. Enige wat jammer is, is dat je je mobobackplate er niet helemaal uit kan schuiven net als bij een A-Open wel kan. Maar wij hebben dan wel weer een heel handig deurtje :)

Het is gewoon een superkast en je hoeft niet eens veel te modden, hij ziet er toch wel bruut uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:19 schreef Daryath het volgende:
hij ziet er idd wel erg kewl uit ja!!
En ken je ook lekker wat bijbouwen!!

Krijg je dur een stijve van he???
beter dan je vriendin?? huh???
hahahahahahaahaahah LOL :D :D :D

Greetzz,
Daryath ;)
Uh?
Heeft hier iemand een probleempje of zo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze groter of kleiner dan een hx 08?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die met deur, superkasten. :)

Makkelijk in te bouwen (lekker ruim) en mooi design (maar dat is wel persoonlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 20:05 schreef starkje het volgende:
koelt niet echt goed? eh?
mijn 1030EC haalt 4 graden van de cpu temp af

hij's fijn, trouwens, heel fijn! O+
Dat noem ik ook niet goed. Mijn merkloze kast met 2 120mm sunon fans haalt mijn kast temp met 16 graden naar beneden en mijn cpu temp daalt 8 graden

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:06
Beetje duur volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Ik heb de Addtronics 7896A Server Tower met een Enermax 330 Watt PSU, en moet zeggen dat dat ook een monster is :P

Deze ziet er trouwens ook phat uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

emzed

*

Zooo! Dus je neemt de big tower? Let er wel op dat dat ding echt enorm groot is!
Ik heb zelf de midi tower. Die heeft vier 5 1/4 bays en een klepje.

Het is echt een hele fijne kast en zeer goed afgewerkt. Scherpe randen zul je er niet in aantreffen. Vooral met het monteren zul je dat merken. Ook handig, de 3 1/2 bays klik je als het ware vast in de kast, fans idem dito.
Kep de kast ook bij Bert gehaald :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jle
  • Laatst online: 26-10-2024

jle

Ik heb die kleinere versie, de 830 (dacht ik)

Echt een superkast, zul je veel plezier van hebben. 8-)

Treb roelt!!!!!

Good goan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 09:54
Ik heb hem ook genomen die grote. :)
Krijg ik nou trouwens geen last van tekorte ide kabels enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Weet iemand of deze kast veel geluid maakt? Ik heb namelijk een Inwin Q500 kast en die maakt best veel geluid. De geluidsisolatie van deze kast is wat minder. Ben dus erg benieuwd of deze Antec kast betere isolatie heeft. :p

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Kleine versie met deur en in het zwart, nu ga ik deze kopen met deur en in het zwart over 3 a 4 weekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

wie weet hoeveel dBa die enermex coolers maken die je erbij krijgt??

dBa = decibel (weet alleen niet of ik het goedgeschreven heb :) )

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14-09 12:46
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd na, wil mijn AOpen met 3 Delta MP fans aan de kant doen voor of een Koolance of zo'n Tweakshop kast + leuke socket A cooler, maar als die Enermax casefans nou ook zo'n pokkeherrie maken is de keuze makkelijk :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje duur voor een computer kast hé!!! koop voor dat geld wat je over houdt een snellere cpu ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

Zit er aan te denken om ook zo'n kast te kopen, maar heb nogal veel (hete) scsi HD's. :) en ik vraag me af of de HD's ook wel goed gekoeld worden in dat ding :?

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-07 07:31

Excrusiator

Say wha?

Op vrijdag 29 juni 2001 17:29 schreef fazer het volgende:
Zit er aan te denken om ook zo'n kast te kopen, maar heb nogal veel (hete) scsi HD's. :) en ik vraag me af of de HD's ook wel goed gekoeld worden in dat ding :?
Zeker:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/fans-601-901/fan-in-bracket-big.jpg

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Gewoon ff interesse, maar hebben er nu tweakers na het zien van deze aanbieding op www.tweakshop.nl die kast + ascesoires gekocht? Want ik zit nog steeds te twijfelen of ik er nu wel of niet voor zal gaan :?

Met name gekeken naar de temperatuur daling die ik ermee zal behalen tov. deze mini kast die ik hier nu heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op vrijdag 29 juni 2001 17:07 schreef Konijn het volgende:
Beetje duur voor een computer kast hé!!! koop voor dat geld wat je over houdt een snellere cpu ofzo.
Ik werk graag in fatsoenlijke kasten in plaats van die wrakke dingen met vage PSU's waar je je vingers aan open haalt :r
Goedkoop hoeft niet slecht te zijn, maar je krijgt voor dit geld wel kwaliteit terug dat in principe meerdere systemen mee kan.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Laatst online: 15-09 17:46
Hij is echt stil ook. Ik heb een FOP38 en daar heb ik voor de grap is de dB's van opgemeten. Buiten de kast op 1 meter zat ik op 53dB, in een A-Open kast zat ik op 48dB, en in deze kast zat ik op 46dB, dus hij is redelijk stil te noemen, die FOP38 maakt nou eenmaal herrie.

En hij resoneerd gelukkig ook niet, iets wat de A-Open bij mij wel deed, namelijk die bovenste extra kap, dat was zo kut, die moest er eerst af voordat je die zijpanelen eruit kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 09:54
Ik heb hem dus ook besteld bij de Tweakshop.
Maandag heb ik hem. :9

Die kast heeeeeeerst !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ik had ff een mailtje gestuurd naar enermex en zij antwoorden dat het rond de 25 dBa was. die 80mm coolers.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 18:04 schreef ReseTTim het volgende:
ik had ff een mailtje gestuurd naar enermex en zij antwoorden dat het rond de 25 dBa was. die 80mm coolers.
netjes, maar uiteindelijk... 5 Delta 80HP fans erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik word al dol van mijn MP's :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:03
Deze case heb ik ook net binnen, (Antec 1240 SX) besteld bij 06 software center europ.
zeer bruut kastje, en echt een zooi ruimte.
Alleen heb ik die 2 standaard fans achter, er een van verplaatst naar onder voor.
een echte aanrader deze case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 22:15 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik word al dol van mijn MP's :)
man ik draai tenminste niet van die softe trance zooi

warning: loud metal
ear protection adviced

en dat nog wel op een Sony DB940 versterker en 4 x Jamo D265 (265 watt PA speakers) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/1030black.jpg

Ik heb laatst deze gekocht en het is echt een superkast :9~

Een Antec 1030BEC met 340 Watt Pentium 4 voeding :)

Als je hem wil kopen moet je het ff zeggen want ik kan hem heel goedkoop regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 18:35
Op zaterdag 30 juni 2001 16:45 schreef ConZito het volgende:
Hij is echt stil ook. Ik heb een FOP38 en daar heb ik voor de grap is de dB's van opgemeten. Buiten de kast op 1 meter zat ik op 53dB, in een A-Open kast zat ik op 48dB, en in deze kast zat ik op 46dB, dus hij is redelijk stil te noemen, die FOP38 maakt nou eenmaal herrie.

En hij resoneerd gelukkig ook niet, iets wat de A-Open bij mij wel deed, namelijk die bovenste extra kap, dat was zo kut, die moest er eerst af voordat je die zijpanelen eruit kon halen.
Ja en die AOpen voedingen zijn gaar, die rammelen aan alle kanten. Ik tape ze vaak maar vast, omdat het me tijdens het bouwen en installeren al zo irriteerd.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 18:35
Op zaterdag 30 juni 2001 23:42 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]

Als je hem wil kopen moet je het ff zeggen want ik kan hem heel goedkoop regelen :P
Hoe goedkoop?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ŽFF offtopic
Athlon TB 1200@900 (axia)
Dit staat in je specs blakez....
Klopt hier iets niet of ben ik gek? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 09:47
Hey, vraagje, krijg je nu geen last dat als je een cd rom speler erin zet dat die een beetje los zitten omdat je hem vast klikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 15:17 schreef DE_Michiel het volgende:
Hey, vraagje, krijg je nu geen last dat als je een cd rom speler erin zet dat die een beetje los zitten omdat je hem vast klikt
Had ik wel bij mijn Enlight case, die hebben namelijk ook van die rails, maar deze rails zijn een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MAD-
  • Laatst online: 20:15
Ik heb alles nu nog in een HQ-08 zitten en dacht dat dat ding mooi en goed afgewerkt was, maar heb sinds vrijdag de Chieftec Scorpio TA-10WD en die is echt mooi en beter in alles...

Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/3_ta-10wd.jpg

Het is trouwens verder dezelfde indeling als die antec/chieftec die jullie bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op zaterdag 30 juni 2001 15:44 schreef blakez het volgende:
Gewoon ff interesse, maar hebben er nu tweakers na het zien van deze aanbieding op www.tweakshop.nl die kast + ascesoires gekocht? Want ik zit nog steeds te twijfelen of ik er nu wel of niet voor zal gaan :?

Met name gekeken naar de temperatuur daling die ik ermee zal behalen tov. deze mini kast die ik hier nu heb staan...
Ik heb de Workstation Tower van TweakShop, waar ik erg tevreden over ben. Zie de shop survey voor mij beoordeling.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op zondag 01 juli 2001 00:07 schreef kwweetnix het volgende:
ŽFF offtopic
[..]

Dit staat in je specs blakez....
Klopt hier iets niet of ben ik gek? :?
Hij loopt nu weer 1200/266 MHz. Ik had hem verlaagd omdat hij best wel warm werd. Maar nu heb ik m'n vcore verlaagd naar 1.63 en daar loopt hij stabiel op met een temp van 51C idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Hier http://www.belgianoverclockers.com/reviews/bigtower/bigtower.shtml is een revieuw van deze kast te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ikke moet hem hebben!!! I LOVE ZWART!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk J
  • Laatst online: 13-09 21:12
Op zaterdag 30 juni 2001 23:42 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]

zeggeh bierkameel, hoe goedkoop is heel goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Op zondag 01 juli 2001 19:02 schreef AMDude het volgende:
zeggeh bierkameel, hoe goedkoop is heel goedkoop?
De witte kost 279 excl
De zwarte kost 300 excl

Dit is dus redelijk goedkoop want ze werden bij www.ned-cool.nl verkocht voor 379 excl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn idd redelijk prijzen..
De zwarte is zeker mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check www.tweakshop.nl voor goedkoop, de kasten die Bierkameel noemt zijn met 340 Watt Sirtec voeding oftewel het zijn Chieftecs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhzeater
  • Laatst online: 26-08 16:35
Allen jammer dat je je harde schrijven in het onderste compartiment moet plaatsen. Ik zou dit even veranderen ivm de airflow. Bovenin dus die dingen! Voor de rest een puike case! :)

Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn heeft er 1 besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 20:41 schreef mhzeater2 het volgende:
Allen jammer dat je je harde schrijven in het onderste compartiment moet plaatsen. Ik zou dit even veranderen ivm de airflow. Bovenin dus die dingen! Voor de rest een puike case! :)
Bij mij liever beneden, in mijn AOpen moet ik mijn harddisks boven steken, kabels te kort is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Antecs zijn wel goed, maar ik vind ze erg lelijk (en zo te zien ben ik de enige die ze lelijk vind), maar dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Op maandag 02 juli 2001 12:12 schreef 3DBlaster het volgende:
Die Antecs zijn wel goed, maar ik vind ze erg lelijk (en zo te zien ben ik de enige die ze lelijk vind), maar dat is een kwestie van smaak.
Die met klepje ervoor zij lelijk als je hem open doet ja daar zijn die 5 en kwart sloten heel stom afgewertk
En kan je wel zeggen ja maar er zit een klepje voor maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff flamen

pffeuw... gelukkig niet veel Aopen die hards hiero...

KUT KASTEN zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

ik vind veel van de tweakers hier onrealistisch ...

ok het is een geile kast, ik heb er ook 2 Antec's 1030(B)EC's (1 van Ned-cool andere van Treb/Tweakshop) gehad ... maar nu even realistisch zijn!

De kasten zijn erg groot, loodzwaar (leeg wegen de kasten al >15kg .. dus even naar een networkparty is latig), geen wielletjes of het enorme gewicht te verrijden, geen motherboard tray en de koelperformance ... tja ik had dus een Antec SX1030BEC met 4x Antec S803 fans en ik haal nu met mijn el-cheapo Miditower met 2x Enermax fans dezelfde temperaturen ... en de helft van het gewicht, en een derde van de prijs

ik blijf van mening dat dit soort kasten perfect geschikt zijn voor servers en misschien voor een diehard tweaker ... de rest van de pubers hier ... get a life! :P

update: om nog even verder te gaan ;)
Die bigtower van Antec/Chieftec/whatever ... 6x 5.25" ... in het formaat van zo'n tower had ik er wel minstens 10 verwacht. ok ok, je kan lekker veel harddisks monteren. Maar wil je dat ook? Als ik een server zou moeten bouwen met veel harddisks, dan zou ik elke harddisk in een tray stoppen met z'n eigen dedicated koeling.
Klinkt duur ... maar dat is het dus niet. Je hebt al een bigtower met 10x5.25" voor 300 gulden.

Begrijp me niet verkeerd hoor ... ik vind Antec ook topkasten, maar er zijn teveel mensen die hier hun pik achterna lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 03:08 schreef erniemars een verhaal uit de Tina
Mwah, mijn SuperMicro 760-A full tower van 0,65 meter kan er ook wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice kast hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

offtopic:
de tina? :D
k dan! *D

all I'm saying ... til die kast eens op ... en vraag je daarna af of je 'm echt wil meezeulen naar lanparties ;)
en kijk eerst eens wat je nog met je huidige kast kan doen, betere fans (ik koop mijn Enermax fans ook gewoon bij Tweakshop hoor) en isolatie materiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp me niet verkeerd hoor ... ik vind Antec ook topkasten, maar er zijn teveel mensen die hier hun pik achterna lopen
Kijk, ik ben maar een nieuweling maar heb inmiddels veel topics bezocht en bekeken. Het valt mij inderdaad ook op dat iedereen loopt te schreeuwen wat een ander roept. Nu gaat het over Antec kasten, dan weer over Enermax voedingen (dat zijn de stilste en beste). Volgens mij spreken de meesten dan niet uit eigen ervaring maar nemen klakkeloos de mening van een ander over. De enige die hier wijzer van wordt is de retailhandel. Het zou mij niks verbazen als die nog eens wat olie op het vuur zouden gooien om hun produkten te promoten. Goedkoop hoeft niet sec duurkoop te zijn en andersom. Het is gewoon een hype, mijn PC draait ook lekker in een standaard kast met een noname voeding, waarom zou ik dan een hoop geld gaan uitgeven voor een kast die iedereen geil vindt....ik volg het even niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op dinsdag 03 juli 2001 03:08 schreef erniemars het volgende:
ik vind veel van de tweakers hier onrealistisch ...

ok het is een geile kast, ik heb er ook 2 Antec's 1030(B)EC's (1 van Ned-cool andere van Treb/Tweakshop) gehad ... maar nu even realistisch zijn!

De kasten zijn erg groot, loodzwaar (leeg wegen de kasten al >15kg .. dus even naar een networkparty is latig), geen wielletjes of het enorme gewicht te verrijden, geen motherboard tray en de koelperformance ... tja ik had dus een Antec SX1030BEC met 4x Antec S803 fans en ik haal nu met mijn el-cheapo Miditower met 2x Enermax fans dezelfde temperaturen ... en de helft van het gewicht, en een derde van de prijs

ik blijf van mening dat dit soort kasten perfect geschikt zijn voor servers en misschien voor een diehard tweaker ... de rest van de pubers hier ... get a life! :P
De weegschaal geeft hier ook 25KG aan voor mijn Aopen kast (gevuld dan he :)) en die gaat vrijdag ook gewoon de auto in naast de evenzware monitor en dan richting Drome.
tip voor dit soort dingen, koop een karretje bij de Gamma, 50 piek lekker ruim en sterk ding, ik zie jullie wel sjouwen in wierden :7
Maar tot nu toe ging het prima, het is wel wat aan de zware kant, maar hoe vaak versleep je nou zoiets? Ok de Die-Hard elke week lanners zullen wat anders zoeken, maar voor de meesten is dit niet zo'n probleem denk ik toch.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:08

duderuud

Sliden is koel

Ik had toch verwacht dat ik hier zou lezen over de vorige Antec inkoop-actie! :)

We hebben eens een stuk of 8 van die kasten samen gekocht, ik heb de 'kleine'versie...

Vraag maar eens aan Obsidian, daar opgehaald...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige die hier wijzer van wordt is de retailhandel. Het zou mij niks verbazen als die nog eens wat olie op het vuur zouden gooien om hun produkten te promoten.
Dat ik gelijk heb bewijst dit maar weer eens: [topic=175446]

Die Blaze is gewoon een medewerker van OC-Shop die zijn eigen winkel loopt te promoten! M.i. gewoon spam en we trappen er gewoon in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik heb de zwarte versie met deurtje

had hem in januari al binnen.

Denk je dat je een aparte case hebt.*D

lees je hiero op het phorum dat er heeel veel lui die kast hebben

En in Nederland is die aardig duur

heb hem in duitsland gekocht www.overclockingcard.de

300 piek + voeding van 340 watt