Ik doe sinds kort aan Tai Chi, wat ik op blote voeten doe. Nu wilde de docent dat ik toch maar schoenen aanschafte, zeker als t kouder wordt. Nu vooruit, ik tik wat tai chi-schoenen op de kop. Blijkt de zool van linnen te zijn, met een katoenen draad, en spekglad in de gymzaal waar we oefenen. Onbruikbaar!
Nu zou ik andere schoenen met rubberen zool kunnen kopen, maar goed, is ook zonde toch? Dus ik dacht, ik doe een laag alleslijm eronder als antislip, maar dit helpt niet zo geweldig (zuigt erin). Houtlijm werkt al iets beter, maar nog niet geweldig.
Heeft iemand een tip wat ik erop kan doen wat wel goed helpt?
Het liefst een beetje durable, al is tai chi niet zo intensief voor de voeten. Een stuk antisliprubber erop plakken dacht ik nog, maar dat lijkt me er snel weer afgaan als ik af en toe een draai maak op de voeten.
Foto van de zool:
Nu zou ik andere schoenen met rubberen zool kunnen kopen, maar goed, is ook zonde toch? Dus ik dacht, ik doe een laag alleslijm eronder als antislip, maar dit helpt niet zo geweldig (zuigt erin). Houtlijm werkt al iets beter, maar nog niet geweldig.
Heeft iemand een tip wat ik erop kan doen wat wel goed helpt?
Foto van de zool:

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.