Welek GeForce 3 kaart?

Pagina: 1
Acties:

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
Dag mensen ik ben op zoek naar een goeie GeForce 3 kaart. Asus, Hercules ik weet het allemaal niet meer wie kan me helpen?

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

nou het zal niet veel uitmaken
ze zijn allemaal ongeveer even snel enz

hercules = mooi
leadteck = hoog over te clocken

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 23:06
Ik ben tevree met me elsa. Maareh er zijn aardig wat toppics over die gf3. Als je ff de search gebruikt dan zal je er wel uitkomen.

| I've got permission to color outside the lines |

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
die leadtek die ik heb klokt voor niet zo heel erg, na flink wat modden weet ik er 235 mhz core en 530 mem uit te persen, het is ook een van de eerdere leadteks btw, wel A5...

enne.. eye for an eye is van soulfly hey! en niet van nvidia :P

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Ja hoor en hier is topic 87324923848074324324234892634 over welke geforce 3 kaart moet ik nemen...

Luitser nou al die kaarten maken gebruik van het reference design van nVidia, dus er is maar heel weinig verschil afgezien van de tv out zooi en het soort geheugen dat erop zit.

Wil je snel geheugen neem je de golden sample kaart met 3,6 ns geheugen. En voor de rest niet lui doen en zelf reviews op internet zoeken er zijn er vreselijk veel van te vinden.
En als je het dan nog niet kan vinden bekijk dan is de andere 87324923848074324324234892633 topics over dit onderwerp

Mazzel!!!!!!!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56

Epsilon

Op donderdag 28 juni 2001 19:13 schreef zonietdantochwel het volgende:
Ja hoor en hier is topic 87324923848074324324234892634 over welke geforce 3 kaart moet ik nemen...

Luitser nou al die kaarten maken gebruik van het reference design van nVidia, dus er is maar heel weinig verschil afgezien van de tv out zooi en het soort geheugen dat erop zit.

Wil je snel geheugen neem je de golden sample kaart met 3,6 ns geheugen. En voor de rest niet lui doen en zelf reviews op internet zoeken er zijn er vreselijk veel van te vinden.
En als je het dan nog niet kan vinden bekijk dan is de andere 87324923848074324324234892633 topics over dit onderwerp

Mazzel!!!!!!!
Niet overdrijven nu, er zijn pas 87324923848074324324234892632 topics over geweest hoor!!

en lang niet alle kaarten gebruiken het reference design van nvidia. Dat is alleen bij de oem kaartjes het geval maar wat nog steeds niks wil zeggen, sommige kaarten hebben gewoon andere extra's zoals extra heatsinks en een bleu orb op de hercules.

Verwijderd

Gainward presteert ook wel leuk 6559 3dmarks 2001

Verwijderd

Niet overdrijven nu, er zijn pas 87324923848074324324234892632 topics over geweest hoor!!
en lang niet alle kaarten gebruiken het reference design van nvidia. Dat is alleen bij de oem kaartjes het geval maar wat nog steeds niks wil zeggen, sommige kaarten hebben gewoon andere extra's zoals extra heatsinks en een bleu orb op de hercules.
Noem maar is een kaart die niet het reference design heeft....

En met tv-out zooi bedoelde ik ook die
heetsinks enzo

mazzel

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ligt er ook aan wat je precies qua extra's bij je geforce 3 wil, tv-in? dvi? een blitskleurtje?
Alle geforce 3 kaarten zijn erg goed, de een heeft een ander kleurtje of is niet volgens het refference design, en de een heeft tv-in en de ander weer een mooie groene heatsink.
Stel eerst voor je zelf een maximale prijs vast, en kijk dan naar wat je erop wil hebben, en dan naar kleur/overclockbaarheid.
succes.

Er zijn al hoop antwoorden op deze vraag geweest,nog niet eens zo heel lang geleden, gebruik de search eens.

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 28 juni 2001 19:44 schreef zonietdantochwel het volgende:

[..]

Noem maar is een kaart die niet het reference design heeft....

En met tv-out zooi bedoelde ik ook die
heetsinks enzo

mazzel
De asus 8200 heeft een eigen board design.

39

Verwijderd

Für diesen Test habe ich 7 GeForce Karten zusammengetragen, die wie sich später herausstellen wird trotz eines praktisch identischen Boarddesigns recht verschieden sind. Jeder Hersteller schnürt sein eigenes Paket zusammen. TV-Out bieten sie alle, aber TV-In haben nur 3 sspendiert. Am weitesten geht ASUS bei der V8200 Deluxe: Neben Hardware Monitoring bekommt man noch die bekannte 3D Shutter Brille dazu. Am geizigsten zeigt sich Visiontek. TV-Out, eine Treiber CD - fertig. Hier die groben Features der Kandidaten im Überblick:

ASUS V8200: TV-Out, TV-In, Hardware Monitoring, 3D Shutter Brille, 3 Spiele, Videobearbeitungs- Software, DVD Viewer Software
Nee hoor ook de Asus 8200 maakt gewoon gebruik van et reference design

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 28 juni 2001 20:24 schreef zonietdantochwel het volgende:

[Für diesen Test habe ich 7 GeForce Karten zusammengetragen, die wie sich später herausstellen wird trotz eines praktisch identischen Boarddesigns recht verschieden sind. Jeder Hersteller schnürt sein eigenes Paket zusammen. TV-Out bieten sie alle, aber TV-In haben nur 3 sspendiert. Am weitesten geht ASUS bei der V8200 Deluxe: Neben Hardware Monitoring bekommt man noch die bekannte 3D Shutter Brille dazu. Am geizigsten zeigt sich Visiontek. TV-Out, eine Treiber CD - fertig. Hier die groben Features der Kandidaten im Überblick:
ASUS V8200: TV-Out, TV-In, Hardware Monitoring, 3D Shutter Brille, 3 Spiele, Videobearbeitungs- Software, DVD Viewer Software

]

Nee hoor ook de Asus 8200 maakt gewoon gebruik van et reference design
klopt, idd, maar er staat ook praktisch, en praktisch betekend BIJNA, dus het is niet exact het standaart refference design.

39

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Klopt zoniet, heeft bijna reference, maar niet helmaal.

Music Addicted

Verwijderd

.

• svanzon
  • Laatst online: 22-08 15:07
ja maar waarom schelen die prijzen dan zoveel bij die geforce 3 kaarten die van creative is maar 999,- en die van asus 1147,- en dan heb je nog duurdere komt dat door de extraŽs of ook de kwaliteit

want als het door de extraŽs komt is het dus alleen uitzoeken wat je erbij wil hebben en zoek dan gewoon de goedkoopste of heb ik het mis

ik wil er ook 1 maar zit nog te twijfelen door de prijs en door deze vraag die bovenaanstaat.

dan nog een vraag wat wanneer kun je nou tv kijken via de kabel dan he. Dat kan toch niet met tv-out he maar met video-in. EN bij welke kaarten kan dat allemaal ??????

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 02 juli 2001 01:01 schreef svanzon het volgende:
ja maar waarom schelen die prijzen dan zoveel bij die geforce 3 kaarten die van creative is maar 999,- en die van asus 1147,- en dan heb je nog duurdere komt dat door de extraŽs of ook de kwaliteit

want als het door de extraŽs komt is het dus alleen uitzoeken wat je erbij wil hebben en zoek dan gewoon de goedkoopste of heb ik het mis

ik wil er ook 1 maar zit nog te twijfelen door de prijs en door deze vraag die bovenaanstaat.

dan nog een vraag wat is DVI?????
Het is idd puur de extra's tussen de crative en die van asus (die 1149,- is wel de deluxe versie)
Je moet voor je zelf eerst vaststellen wat je precies wilt, video-in? vr-bril? etc etc

DVI is een digitale uitgang. De standaard uitgang op een grafische kaart (D-sub) is analoog.
Met DVI kan je een flat panel direct digitaal aansturen, dus zonder kwaliteitsverlies.

39

• svanzon
en dus alleen als je video-in hebt kun je met de kaart tv kijken daar heeft tv-out niks mee te maken. Die tv-out is dus alleen maar om een tv aan te sluiten.

Verwijderd

Gainward heeft ViVo + zeer goed oc-mogelijkheden en vette rode kaart
zou ik voor gaan ;)

• svanzon
gotver nu wil ik hem bestellen is hij er niet en weten ze niet wanneer hij binnen komt

nu maar hopen dat het snel is iemand ervaring met gistron leveren die gewoonlijk snel
Pagina: 1