Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke asus onder 500 euro?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Zeven jaar geleden kocht ik, na uitgebreid onderzoek, een (voor mij) dure sony laptop. Vrijwel vanaf het begin had ik problemen: hij reageerde traag, was altijd eeuwen bezig met de ene update na de andere en gaf telkens error messages. Mijn vriend kocht zonder nadenken een Asus voor eur 250 bij de Carrefour en heeft al die tijd nergens last van.

Mijn sony wil ondertussen niet eens meer opstarten. Dat dus niet meer, ik wil ook een asus.

Wat doe ik er mee: internetten, af en toe een word document. Alle familiefotos opslaan en die laten uitprinten via een website. Inloggen op kantoor met een token.

Hij hoeft niet mee op reis, ik speel geen spellen en kijk ook geen films (shoot me ;) )

Ik zal er wel geen voor eur 250 vinden, maar een prijs onder de 500 euro is mooi meegenomen. Ik wil vooral niet meer die eeuwig updates (waar komt dat toch vandaan? M'n vriend heeft die nauwelijks!)

Alvast veel dank voor de suggesties!

Alle reacties

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 22:42
Heb jezelf al wat gevonden?

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 20:37
vandaag in de aanbieding, helaas geen 500 euro, maar wel een erg goeie aanbieding (goed idee om de comments even door te nemen):

http://nl-nl.forum.ibood....asus-ux305-ultrabook-133/

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie zelf natuurlijk de asus-en in de pricewatch en ik kijk bij bol en coolblue, maar eerlijk; ook al heb ik dit hele forumgrotendeels doorgenomen, ik kan nog altijd niet zeggen wat de verschillen betekenen. Daarom kan ik alleen maar aangeven welk gebruik ik ervan maak. Omdat ik er geen spellen op doe, hoeft de schermkwaliteit niet enorm goed te zijn. Hij moet wel redelijk snel op kunnen starten. En ik zou ook graag in staat zijn veel fo

Verwijderd

Topicstarter
Oops. Sorry, veel foto's op te slaan. En ik wil wel een aantal programma's tegelijk open kunnen hebben. Moet ik dan ssd hebben of harde schijf? En maakt het echt iets uit welke processor erin zit, met mijn gebruik indachtig?

Die van ibood klinkt goed, goede comments ook, dank voor de tip. Voor mij hoeft de laptop echter niet superdun te zijn, dus misschien betaal ik dan 'te veel' voor specs die voor mij niet belangrijk zijn. Meer tips van harte welkom!