Toon posts:

iPhoto 9.2 waar te vinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een imac met osx 10.9.5 op advies van apple hier geen nieuwer besturingen systeem geïnstalleerd , dit zou traagheid en storingen kunnen veroorzaken...
wil mijn foto's van ipad en i phone via cloud delen
hier voor heb ik iphoto 9.2 nodig heb nu iphoto 8.12
en kan nergens de update krijgen of vinden ook apple kan mij niet verder helpen.
weet iemand waar ik 9.1.2 kan downloaden
of toch maar el captain installeren

Relevante software en hardware die ik gebruik
..iphoto8.12
osx 10.9.5
imac 2 gb 1067 mhz dd3
20 inch 2009.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...contact met support die verwijzen naar i tunes en die verwijzen weer naar apple

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 23:43
Niet om de wijsneus uit te hangen maar de i zit aan de productnaam vast: dus iPhoto, iLife, iPhone, iMac enz.

iPhoto 9.12 bestaat niet, ik denk dat je versie 9.1.2 bedoeld. Deze kan je vinden in het iLife 11 pakket en updaten via de appstore zodat je de laatste versie hebt.

Het iLife 11 pakket zal je destijds wel los aangeschaft moeten hebben of bij een nieuwe Mac gekregen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:41:
ik heb een imac met osx 10.9.5 op advies van apple hier geen nieuwer besturingen systeem geïnstalleerd , dit zou traagheid en storingen kunnen veroorzaken...

Relevante software en hardware die ik gebruik
..iphoto8.12
osx 10.9.5
imac 2 gb 1067 mhz dd3
20 inch 2009.
Daar zit je probleem. Er kan prima El Capitan op draaien, maar dan moet je er wel 4-8GB geheugen in laten plaatsen. Dan heb je iPhoto niet meer nodig (werkt ook überhaupt niet)
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:41:

weet iemand waar ik 9.1.2 kan downloaden
of toch maar el captain installeren
iLife 11 heb je nodig. Die was niet gratis beschikbaar tenzij je in 2011 een nieuwe Mac kocht. Je kan hem niet legaal ergens "downloaden" helaas.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Als je ooit een update hebt uitgevoerd naar een nieuwe iPhoto dan moet je hem nog kunnen vinden in de AppStore. iPhoto zelf is uitgerangeerd door Apple en in Yosemite vervangen door Photos.

Als je je foto's wilt delen, waarom doe je dat niet rechtstreeks op je iPad/iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat ook inderdaad. Gewoon in de iCloud instellingen op iPhone en iPad fotostream en fotodelen aanzetten. Als je ze per se ook op je Mac wil, dan zal je ergens iLife '11 vandaan moeten toveren en updaten, dan kan je daar via iPhoto de stream ook binnenhalen.

I reject your reality and substitute my own