Animocheck copybox GBA.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Zijn er nog mensen die zo'n dingen willen aanschaffen, dan kan je dat nu ff zeggen en dan bestellen we het gewoon in één keer. Kweet nog nier precies waar we het gaan bestellen. Er is er wel een die het goedkoop verkoopt maar die zit in amerika dus daar krijg je ook nog invoerbelasting over dus misschien is het makkelijker om ze hier te halen. Dit bedrijf zit in nl dus dat scheelt weer in verzendkosten alleen zijn ze misschien wat duurder, maar dan heb je hem wel eerder . Ik meel of bel nog wel ff met die zaak over verzendingen maar eerst wil ik ff kijken of er genoeg geïnteresseerden zijn. Dus zet ff je naam neer als je geinteresseerd bent.

ps: ik hoef geen ge*** over het feit dat mensen die boxies illigaal vinden.

psps: als deze topic geslot wordt wil ik ff verwijzen hiernaar verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copyboxen bezitten is dacht ik niet illegaal, je mag ze alleen niet gebruiken. :)
Ik had ook een copybox voor SNES.

Maar volgens mij vinden de mods dit ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo? ik ben van plan te gaan proggen op dat ding, het zou lullig zijn als dit topic word gesloten om de mogelijkheden die je met zo'n ding krijgt; dan moeten we alles met computers en internet weg pleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Collega heb em al besteld, ben benieuwd hoe goed ie werkt.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt aan de prijs, maar ik denk het niet

Het lijkt me ook handiger om ze gewoon uit USA te halen, aangezien 19% extra IMO goedkoper is als het hier weer bij een import winkel te bestellen! Ook komen er natuurlijk weer verzendkosten bij naar de mensen die hier via jou bestellen, dus maak je borst maar nat! Ik denk nl. niet dat veel mensen ff iets van 400 piek aan je voorschieten maar liever via rembours aan je betalen!

En zoals al gezegd een copybox zelf is net zo illegaal als een CD brander, niet dus!
Het is bedoelt voor backup en voor mensen die zelf spellen maken om het op de console zelf te testen ipv emulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:50

Arno

PF5A

dubbel [topic=172404]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.