Mag ik als 'noob' een nieuw deel van een serietopic openen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Topicstarter
Ik heb nog niet zo lang toegang tot TL, maar kwam daar Het Grote 2015/2016 Wintersport topic tegen. Wij zij al weer druk aan het zoeken en mogelijk boeken, en het is al oktober! Hoog tijd voor deel 2016/2017!

De vorige topicstarters zijn de afgelopen weken niet zo actief geweest, anders had ik hen ge-pm'ed.
Mag ik nu zo maar een nieuw deel starten? Of kan ik iemand vragen dat te doen? Dank!

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Whaam schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:09:

De vorige topicstarters zijn de afgelopen weken niet zo actief geweest, anders had ik hen ge-pm'ed.
Waar baseer je dat op? Rowdy was halverwege de middag nog online ('Laatst online: 14:21') ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Topicstarter
Hahn schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:10:
[...]
Waar baseer je dat op? Rowdy was halverwege de middag nog online ('Laatst online: 14:21') ;)
Oei, laatst online heb ik over het hoofd gezien. Zijn laatste post was van half september.

Ik PM hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sowieso er even om denken dat het volgende deel in principe in Algemene Zaken hoort. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:13:
Sowieso er even om denken dat het volgende deel in principe in Algemene Zaken hoort. :)
Dit sowieso. Maar waarom zou je geen nieuw deel aan mogen maken? :) Als jij een goede TS weet te maken zie ik niet in waarom niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En geef dat dan even in het topic zelf aan, zodat anderen het weten en dat er niet iemand anders al iets van plan was en er straks 2 of meer dezelfde zijn. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Topicstarter
Super, dan maak ik hem aan in AZ deze keer, maar dan wel morgen. :p

Edit:
Hero of Time schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:59:
En geef dat dan even in het topic zelf aan, zodat anderen het weten en dat er niet iemand anders al iets van plan was en er straks 2 of meer dezelfde zijn. ;)
Ik snap nu pas wat je bedoelt... in het 'oude' topic. Maar ik bump hem nu maar niet meer.

[ Voor 73% gewijzigd door Whaam op 04-10-2016 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wat je kan doen, is de originele TS('en) toevoegen als mede-TS. Daarmee erken je hun werk, én geef je ze de mogelijkheid jouw TS aan te passen / aan te vullen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1