Processor upgrade, wel of niet doen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Vraag

• Erwinnnn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-03-2024
Mijn vraag
Ik zit er aan te denken om mijn processor te upgraden maar weet niet of dit wel echt nodig is. Zouden jullie je mening hierover willen geven? Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gaming

Relevante software en hardware die ik gebruik

IntelCore i5 3570
AMD R9 390X

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

-

Alle reacties

Verwijderd

Aan welke cpu denk je dan?
Heb je een ssd?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 19:08 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Graag ook lezen dan. Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Je geeft niet aan waar je nu tegenaan loopt qua performance, je geeft niet aan wat je evt budget is, je geeft niet aan waar je aan zit te denken, je zegt eigenlijk niets zinnigs over de situatie of afweging. Zo kan niemand je helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.