Animocheck copiebox voor GBA

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dat is kewl, nu hopen dat je niet net als mij door de Belastingdienst cq. Douane in de kraag wordt gegrepen, ik moet nog 1 nachtje slapen en dan staat de man van de NPD voor de deur met mijn pakketje :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, ik laat hem voor de zekerheid maar met airmail komen, dan schijnt de kans kleiner te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wel duur dat Lik-sang :( CD64.com met verzendkosten is nog iets van $20 goedkoper.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hij's binnen :Y)
Zowel de flasher als de flashdisk zaten netjes in een welbekende "retail" verpakking, ik heb Kuru Kuru Kururin eventjes getest, en het werkt echt super, ik ben nu een multirom aan het schrijven (meerdere games op 1 cartridge) Om eerlijk te zijn vind ik de schrijfsnelheid een beetje aan de trage kant, maar dat kan uiteraard ook aan de al zwaar verouderde printerpoort liggen.

1 ROM = +/- 200 seconde dat is inclusief de "controle" die achteraf plaatsvind.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ach, als het maar werkt :) Wel stoer. Hoeveel heb je nu extra moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 15 oktober 2001 13:04 schreef Bigs het volgende:
Ach, als het maar werkt :) Wel stoer. Hoeveel heb je nu extra moeten betalen?
Ik ben nu in totaal 440,- armer geworden, maar dat haal ik er natuurlijk dik uit.

Eventjes over die snelheid. Een MultiRom schrijven naar dat kaartje (16 MB) duurde bij mij 11 minuten. (duidelijk te traag) Ik dacht dat de BIOS standaard wel op EPP zou staan, maar die staat dus blijkbaar op "normal" (wat dat nou weer in moet houden). Ookal weet je dus zeker dat je BIOS op EPP staat, kijk dan toch nog eventjes voor de zekerheid. Ik heb nu net een multirom geschreven van 16MB in 264 seconde, een goede vooruitgang dus (Ik heb nu niet echt meer "iets" van een nadeel kunnen ontdekken aan het ding)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:50
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:28 schreef NailSucker het volgende:
Ik had dus al het een en ander gelezen over het verzenden via EMS en dus gekozen voor verzending via Airmail. Ik heb maandag via paypal het geld overgemaakt en nu maar wachten hoe lang het duurt voordat het pakketje aankomt (7dagen tot 1 maand?! heb ik ergens gelezen alhoewel er ook mensen zijn die het pakketje toch redelijk vlot gekregen hebben.
Waarschijnlijk worden alle 'vage' pakketjes na de aanslagen in de VS strenger gecontroleerd.
Het nadeel van airmail is dat je het niet kunt tracken.
Ik hou jullie op de hoogte.
Tussentijdse update? ;) Al meer dan 1 auto-emailtje gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb net een vette site gevonden (site kende ik al, maar was in deze "hoek" nog nooit geweest). Je kan er alle online-shops vinden die de Flash-Linker verkopen. Is wel een beetje gezoek als je ze allemaal af moet gaan voor de goedkoopste prijs.

http://www.pocketheaven.com/ph.php?page=s490

Adjes/Modjes, ik weet dat op pocketheaven alle ROM-lijsten aanwezig zijn, maar er is niets te downloaden en géén linkjes naar illegale software, indien wel contact me dan a.u.b. eerst.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8155

Tussentijdse update? Al meer dan 1 auto-emailtje gehad?

Ik heb die gasten van cd64 gemaild en gevraagd wanneer mijn bestelling de deur uit ging nadat ik mijn paypal betaling al een week daarvoor had gedaan. Krijg ik snel een mail terug dat ze nix ontvangen hebben, ik heb direct mijn paypal afschrift gestuurd en kreeg direct een excuus mail dat ze mijn betaling over het hoofd hadden gezien en ze hebben afgelopen maandag (15 oktober) mijn pakketje verstuurd via Airmail.
dus dat wordt weer afwachten.
to be continued....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Zou er nog een manier komen om GBC spellen op een GBA flashcard te kunnen schrijven? Ik wil namelijk wel Zelda: Oracle of Ages op m'n GBA kunnen spelen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Op maandag 22 oktober 2001 16:45 schreef Bigs het volgende:
Zou er nog een manier komen om GBC spellen op een GBA flashcard te kunnen schrijven? Ik wil namelijk wel Zelda: Oracle of Ages op m'n GBA kunnen spelen eigenlijk :)
Dat zal nooit kunnen. Je zult dan een apart flash-systeem voor de gbc moeten kopen.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afgelopen vrijdag pakketje van cd64 binnen gekregen. Alles zat in een grote envelop, hierin zat de flash advance linker in een goede retailverpakking, de 128mbit flash kaart zat in een strak metalen doosje, en een male lpt kabel.
De boel aangesloten 9v 300Ma adapter erop en meteen multiroms geladen en het werkt perfect!!!
Ik hoefde geen belasting te betalen (airmail) op de envelop stond een sticker van de douane van Hong Kong met omschrijving: toys sample, merchandise.
Het heeft me fl 330,- gekost met Paypal betaald.
Ben zeer tevreden. CD64 is een aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Dinsdag 16-10 s'avonds 2 Flashsetjes besteld, s'nachts auto-emailbevestiging gehad en s'morgens met Paypal het geld overgemaakt. Het totaal bedrag was volgens bestelling $278.- en er werd met paypal $284,50 USD op m'n Visa afgeschreven (Bemiddelings kosten van paypal - cd64 wordt dus "waarschijnlijk" door jezelf betaald ;) (Dus totaal Fl. 704.48 en dus Fl. 352.24 per set ;).
20-10 werd het pakketje verzonden in hongkong en vandaag 29-10 is het met airmal aangekomen. Geen douane-aanslag en het was geleverd in een doos met (douane)stikker erop van "Toy-Sample" met Merchandise. Alles mooi in de verpakking zo als op www.visoly.com staat (Op de doos van de flasher na) en het werkt als een speer. 119 sec voor een 64MBit rommetje (incl. controle achteraf). CD64 Rocks !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Als ik het goed heb zijn er 2 verschillende merken kaartjes???
welke is het beste ?? (en goedkoopste *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:03 schreef BlackMage het volgende:
Als ik het goed heb zijn er 2 verschillende merken kaartjes???
welke is het beste ?? (en goedkoopste *D)
zijn dezelfde apparaten maar alleen met een andere sticker :)
Goedkoopste bij cd64.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 29 oktober 2001 20:06 schreef Wisey het volgende:
Het totaal bedrag was volgens bestelling $278.- en er werd met paypal $284,50 USD op m'n Visa afgeschreven (Bemiddelings kosten van paypal - cd64 wordt dus "waarschijnlijk" door jezelf betaald ;) (Dus totaal Fl. 704.48 en dus Fl. 352.24 per set ;).
Vreemd ik had geen last van bemiddelingskosten gewoon $139 van paypal account afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:45 schreef NailSucker het volgende:

[..]

Vreemd ik had geen last van bemiddelingskosten gewoon $139 van paypal account afgeschreven.
Bij mij is ook via paypal $278 overgeschreven van m'n paypal account...maar paypal heeft van m'n visa meer afgeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:42 schreef NailSucker het volgende:

[..]

zijn dezelfde apparaten maar alleen met een andere sticker :)
Goedkoopste bij cd64.com
waar zijn ze het goedkoopst in nederland?? ik kan niet uit het buitenland bestellen omdat ik (nog) geen credit card heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 31 oktober 2001 16:04 schreef BlackMage het volgende:

[..]

waar zijn ze het goedkoopst in nederland?? ik kan niet uit het buitenland bestellen omdat ik (nog) geen credit card heb :'(
hier misschien ----> http://www.psxshop.nl/nederlands.asp
Maar in NL zullen ze niet echt goedkoper te vinden zijn allemaal rond de 600 piek :(
Zoek iemand met een credit card >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik kan ook een 2e handse kopen.. 400 voor een 128 megabit kaart + oplader + printer kabel + adapter. is dat duur en word je vaak genaait als je zoon ding op een 2e hands site koopt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 01 november 2001 11:57 schreef BlackMage het volgende:
Ik kan ook een 2e handse kopen.. 400 voor een 128 megabit kaart + oplader + printer kabel + adapter. is dat duur en word je vaak genaait als je zoon ding op een 2e hands site koopt ??
Is op zich niet duur. Vraag of je em werkend kunt zien, zowel spelend op de GBA maar ook het flashen van de kaart zelf. Als dit ok is dan zou ik em kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Er komt een nieuwe copy cardrige 256 :d
De ondersteund ook eeprom saves zodat je je bestandjes niet hoeft te patchen.
Gezien op lik-sang.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Beter!
- Cartridge size as small as an original GBA game
- Supports EEPROM save function (no patches required)
- Minimum bank size reduced to 32kbyte (save over thousand freeware games)
- Save Gameboy (Color) roms on the flash card and play them with the GB Bridge
- Energy saving (consumpts around 50% less power than the old 64/128M cards)
http://www.lik-sang.com/catalog/news.php?artc=2365

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/gbaseries.jpg

Vooral die energy saving en reduced bank size is goed nieuws.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
zijn al die 128 mbit kaartjes zo groot??? :'( ik dacht dat ze net zo groot waren als die originele ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 03 november 2001 12:50 schreef BlackMage het volgende:
zijn al die 128 mbit kaartjes zo groot??? :'( ik dacht dat ze net zo groot waren als die originele ??
Ze steken er zeker +/- 5mm uit, maar dat is toch niet zo erg :?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
5 mm is niet zo erg als je hem in je gba hebt zitten. maar wel als je hem er uit haald. dan past ie niet meer in die opberg doosjes en die oude gb doosjes zijn weer te groot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 03 november 2001 12:59 schreef BlackMage het volgende:
5 mm is niet zo erg als je hem in je gba hebt zitten. maar wel als je hem er uit haald. dan past ie niet meer in die opberg doosjes en die oude gb doosjes zijn weer te groot :(
Je krijgt er gewoon een mooi metalen opbergdoosje bij hoor, iig beter dan Nintendo die te lijerig is om er een doosje bij te doen |:(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zaterdag 03 november 2001 13:24 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Je krijgt er gewoon een mooi metalen opbergdoosje bij hoor, iig beter dan Nintendo die te lijerig is om er een doosje bij te doen |:(
he das handig! ook goed beschermd tegen magnetische straling! kan niet in eens je golden sun savegame waar je al lang mee bezig bent zo maar in eens verdwijnen :)
En dat nintendo er geen doosjes bij doet in inderdaad erg :r bij die oude gameboy kreeg je wel altijd zoon ding. wat kost het nou om zoon ding te maken? 4 cent?? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 03 november 2001 19:19 schreef BlackMage het volgende:

[..]

he das handig! ook goed beschermd tegen magnetische straling! kan niet in eens je golden sun savegame waar je al lang mee bezig bent zo maar in eens verdwijnen :)
En dat nintendo er geen doosjes bij doet in inderdaad erg :r bij die oude gameboy kreeg je wel altijd zoon ding. wat kost het nou om zoon ding te maken? 4 cent?? :7
Ik heb 2 spelletjes waar ik er dus géén bij kreeg, 1 gewoon spel, en 1 spel met rumble-feature, dus die paste niet in een gewoon dooske :)

Ik ga effe foto voor je maken van het metalen doosje.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/fa.JPG

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

I die doosje niet een beetje groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 03 november 2001 20:33 schreef BOMBER het volgende:
I die doosje niet een beetje groot :+
groot is relatief :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ziet er wel goed uit.(mag ook wel voor 5 bankjes) ik gaat er ook 1 kopen. nou maar hopen dat in mijn gba tasje past. zit al aardig vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm 256mb uit net nu ik de 128mb heb, zul je altijd zien maar ik ben nog steeds tevreden!!
Uh 128mb te koop hehe.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 04 november 2001 09:20 schreef NailSucker het volgende:
hmm 256mb uit net nu ik de 128mb heb, zul je altijd zien maar ik ben nog steeds tevreden!!
Uh 128mb te koop hehe.......
Je moet het gewoon op een andere manier bekijken. Je gaat namelijk pas een probleem krijgen als er spellen komen die groter zijn dan 128mbit. Aangezien ik die niet binnen 1 jaar verwacht, kan je nog steeds op zijn minst 2 games huisvesten. Die 256 is meer voor mensen die op vakantie hun GBA meenemen, ik dus mijn 128mbit dan wel een keertje meer/minder in dat apparaat dan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Ik ben misschien ook van plan zoon ding aan te schaffen alleen heb ik geen creditcard en nu vroeg ik me af of er toevallig nog iemand zo een ding over laat komen en of ik dan mee kan bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 04 november 2001 11:01 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Je moet het gewoon op een andere manier bekijken. Je gaat namelijk pas een probleem krijgen als er spellen komen die groter zijn dan 128mbit. Aangezien ik die niet binnen 1 jaar verwacht, kan je nog steeds op zijn minst 2 games huisvesten. Die 256 is meer voor mensen die op vakantie hun GBA meenemen, ik dus mijn 128mbit dan wel een keertje meer/minder in dat apparaat dan.
Neem gewoon een oude laptop mee op vakantie :) kan je altijd flashen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 04 november 2001 12:38 schreef Hyphylus het volgende:
Ik ben misschien ook van plan zoon ding aan te schaffen alleen heb ik geen creditcard en nu vroeg ik me af of er toevallig nog iemand zo een ding over laat komen en of ik dan mee kan bestellen??
Jo dat is een goed idee. net als met die lcd-acties van het Casemod forum :) alleen gaat het om wat meer geld dan zoon lcdtje van 80 piek :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Er zullen weinig mensen zijn die van die Flashers voor gaan schieten, zoals je ook bij mij hebt gezien kreeg ik een aanslag van de Douane/Belasting, niet echt leuk als je dat ook nog allemaal moet gaan regelen voor anderen, en misschien toch een beetje een groot risico.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 04 november 2001 13:39 schreef RDK_NL het volgende:
Er zullen weinig mensen zijn die van die Flashers voor gaan schieten, zoals je ook bij mij hebt gezien kreeg ik een aanslag van de Douane/Belasting, niet echt leuk als je dat ook nog allemaal moet gaan regelen voor anderen, en misschien toch een beetje een groot risico.
damn he ik dacht dat je geen invoer belasting moest betalen over zoon ding... hoeveel is die belasting dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 04 november 2001 14:49 schreef BlackMage het volgende:

[..]

damn he ik dacht dat je geen invoer belasting moest betalen over zoon ding... hoeveel is die belasting dan??
19% + rembourskosten van Schiphol naar je huis (18,-) totaal dus 92,20 ik raad je aan om dus niet per EMS te bestellen, maar gewoon via air mail.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Hmm, jah die douane kosten zijn wel kut maar goed, is altijd nog beter dan voor 600+ kopen in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 04 november 2001 15:34 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

19% + rembourskosten van Schiphol naar je huis (18,-) totaal dus 92,20 ik raad je aan om dus niet per EMS te bestellen, maar gewoon via air mail.
Das niet niks.... ik koop hem gewoon 2e hands in NL. kom je net zo duur uit in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 16:46 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Das niet niks.... ik koop hem gewoon 2e hands in NL. kom je net zo duur uit in totaal
Zijn er dan al mensen die zo'n ding weg doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
check www.ricardo.nl of www.marktplaats.nl staan een heleboel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

News: Kreeg net een mailtje van Cd64 dat ik mijn 128mbit kaartje teerug kan sturen in ruil voor een 256 met bijbetaling van $75, ik ga dat dus echt niet doen hè. Misschien later (je kan nu namelijk nog steeds 64mbit upgraden naar 128mbit) We zullen wel zien :)

Aanvulling: De 256mbit cartridge "los" kost $147.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Op zondag 04 november 2001 17:25 schreef BlackMage het volgende:
check www.ricardo.nl of www.marktplaats.nl staan een heleboel :)
En soon komen er nog veel meer te koop, ik heb er dadelijk ook 2 zgan sets over B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 04 november 2001 18:49 schreef Wisey het volgende:

[..]

En soon komen er nog veel meer te koop, ik heb er dadelijk ook 2 zgan sets over B-)
Ga je over op 256's ?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Op zondag 04 november 2001 18:51 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Ga je over op 256's ?
Yeps..en dat wordt geen probleem :) Ze vragen nu 450,- voor
zo'n 128Mbit set..dus voor 400,- ben ik ze zo kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 256 ook maar besteld, mijn 128mb doorgezet naar een vriend :)
Volgens cd64 is ie al shipped dus afwachten, vorige keer duurde het 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 07 november 2001 10:41 schreef NailSucker het volgende:
Ik heb de 256 ook maar besteld, mijn 128mb doorgezet naar een vriend :)
Volgens cd64 is ie al shipped dus afwachten, vorige keer duurde het 10 dagen.
Voor hoeveel? Ik heb er namelijk nu ook 1 over. Ik wil natuurlijk géén verlies gaan lijden, terwijl ik zelf voor de creditcard heb moeten zorgen, en zelf het risico van bestellen heb moeten lopen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja het is een vriend van me dus ik heb gewoon de prijs gevraagd die ik er zelf voor betaald heb fl 340,-. Risico voor de 256 is dan wederom voor mezelf maar goed ik moet zonodig een nieuwe hebben...
Ik zou em gewoon op ibazar zetten voor 400-450 piek ofzo ik bedoel hier in NL kosten ze nog steeds 600 piek en je hebt dat ding net gekocht dus er zit ook nog garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zet hem nu te koop voor 450 (Heb vanwege douanegeintje zelf 440 betaald :'( )

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb em binnen de 256mbit. Duurde een kleine 2 weken (airmail) en wederom netjes ingepakt bezorgd door cd64 voor 440,- geen invoerkosten.
Ideaal ding, net zo groot als een originele cartridge en 50 % minder batterijen verbruik. Eeprom saving dus geen patches meer nodig en natuurlijk meer opslagruimte!
Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 15:33
die cd64.com is dat dezelfde als die success store ofzo??

http://202.60.224.104 dus..
en met airmail is de kans op importkosten dus zeer klein? voor 440 wil ik ook wel een 256 setje..
AGB-Xchanger + Pro256 AGB Card Available on Now
Developing Tools and Rom Emulator for AGB
256M Flash card and Cable included
Driver disk included
FA Linker compatible-actually they are the same product only with different sticker on it.
dat is 'm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
zitten er verder geen fouten in die 256mb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb een paar dagen terug die 256M bij cd64.com besteld, is inderdaad hetzelfde als success store.

Zitten geen fouten in, maar ideaal is de 256M nog niet. Minpuntje is dat je maar 4 spellen kunt saven (evenveel als de 128M), verder een top ding.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op maandag 03 december 2001 18:58 schreef D³ het volgende:
Ik heb een paar dagen terug die 256M bij cd64.com besteld, is inderdaad hetzelfde als success store.

Zitten geen fouten in, maar ideaal is de 256M nog niet. Minpuntje is dat je maar 4 spellen kunt saven (evenveel als de 128M), verder een top ding.
Ik heb 'm net ook besteld bij cd64.com! zat nog te twijfelen tussen de 128 en 256, maar is uiteindelijk toch de 256 geworden.. ben benieuwd hoelang het nu gaat duren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Heb je hiervoor ook een creditcard nodig???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op maandag 03 december 2001 22:25 schreef GolbeZeromus het volgende:
Heb je hiervoor ook een creditcard nodig???
Heb het via paypal gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
nog een vraagje, weet iemand wat die GBA bridge is?? heb je dat nodig voor een flasher, en zit dat er standaard bij?

is dat alleen nodig om GB en GBC romz op je advance te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Heb dus net info gevraagd bij een jongen die ze verkoopt zo'n flasher met 256 card.
Lijkt me een erg leuk ding ik heb net ook gehoord dat je er nes games op kan spelen met je gba.
Ennuh is 575 te duur???
Alvast bedankt

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Schop :D

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op zaterdag 08 december 2001 09:38 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Heb dus net info gevraagd bij een jongen die ze verkoopt zo'n flasher met 256 card.
Lijkt me een erg leuk ding ik heb net ook gehoord dat je er nes games op kan spelen met je gba.
Ennuh is 575 te duur???
Alvast bedankt
fl. 575 is vrij duur ja.. Ik heb 'm vorige week via cd64.com besteld (256mb ready-to-go set) voor bijelkaar 450 gulden incl. verzendkosten.. en vandaag (binnen 8 dagen!) heb ik 'm :) Geen last gehad met douane ofzo, gewoon een toy-sample erop.. NES games kan je er zover ik weet, niet mee spelen.. misschien dat er wel een bridge oid voor is, net als voor oude GB(C) spellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb mn nieuwe 256M ook binnen (zie sig en icoon :P ). Echt een aanrader, zelfs als je al een 128M hebt!

Ik dacht eerst dat slechts 4 games konden worden gesaved, maar met de nieuwste software kun je tot 32(!) games saven. Alle spellen in mn sig spelen en saven 100%.

Je kunt inderdaad NES spellen spelen op je GBA, zie http://nes.pocketheaven.com/ . Snelheid is perfect, alleen het geluid is niet altijd top.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06 21:50
Op woensdag 19 december 2001 13:59 stond er in D³ zijn sig het volgende:
Advance Wars | Golden Sun | Super Mario World | Sonic Advance | Doom
Mario + Sonic op één cartridge en portable - sweet!
En Tekken Advance dan?? ;)

edit: Djeez, net gespeeld. Crap, wat een enorm goede game!! Super playable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tekken zo ff proberen >:)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tekken is toch alleen de Japanse versie uit?? en kan je wat meer vertellen over die Nes romz.. heb je daar nog een bridge ofzo voor nodig, of hoe werkt dat precies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tekken is Japans ja.

NES spellen werken via een emulator voor de GBA, alleen een Flashcard en GBA nodig dus, geen extra hardware.

Moet je die PocketNES pagina maar lezen. Je zet de NES roms die je wilt spelen en de emulator in dezelfde dir, draait een .bat bestandje en er rolt een soort image file (NESGAMES.GBA) uit die je net als GBA roms op je card kan flashen. Als je meerdere NES roms gebruikt bakt ie vanzelf een multiboot menu in de image file, supersimpel.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 19:28 schreef D³ het volgende:
Tekken is Japans ja.

NES spellen werken via een emulator voor de GBA, alleen een Flashcard en GBA nodig dus, geen extra hardware.

Moet je die PocketNES pagina maar lezen. Je zet de NES roms die je wilt spelen en de emulator in dezelfde dir, draait een .bat bestandje en er rolt een soort image file (NESGAMES.GBA) uit die je net als GBA roms op je card kan flashen. Als je meerdere NES roms gebruikt bakt ie vanzelf een multiboot menu in de image file, supersimpel.
Ik wacht liever op de Engelse versie van Tekken, Sonic, en Mario Advance 2 als dat ik de Japanse ga spelen.. (hoop alleen dat ze snel Engels rlsed worden).

Dat van die NES roms ga ik zeker ff proberen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Sonic kun je gewoon engels kiezen dus...en alle tekst in SMW ken ik al :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 19:32 schreef D³ het volgende:
Sonic kun je gewoon engels kiezen dus...en alle tekst in SMW ken ik al :P
Sonic werkt bij mij niet eens :?
Mario Advance 2 ook niet trouwens..

(Visual Boy Advance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mario 2 heeft een EEPROM patch nodig, Sonic doet het bij mij in 2 emu's ook niet :?

Tekken ff geprobeerd, komt geen Japans in voor volgens mij :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb sonic er weer ff bijgepakt, als ik 'm opstart komen er van die grijze balken vanaf de zijkant en speelt er een muziekje.. wat ik ook doe, hij gaat niet verder als die grijze balken?? muziekje blijft wel spelen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 19 december 2001 19:43 schreef devv05 het volgende:
Heb sonic er weer ff bijgepakt, als ik 'm opstart komen er van die grijze balken vanaf de zijkant en speelt er een muziekje.. wat ik ook doe, hij gaat niet verder als die grijze balken?? muziekje blijft wel spelen enzo..
Bij mij ook, op de echte hardware geen probleem echter *D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 19:43 schreef D³ het volgende:
Mario 2 heeft een EEPROM patch nodig, Sonic doet het bij mij in 2 emu's ook niet :?

Tekken ff geprobeerd, komt geen Japans in voor volgens mij :)
Idd, is Engels.. zelfs het praten.. Erg goed spel trouwens! beter als MK Advance.. Vooral dat ie af en toe om het veld heen draait is erg vet.. en die closeups..

Maar hoe doe ik dat met die EEPROM patch?? en is ie Japans of ook Engelse optie?? ennuh, komen die spellen ook nog allemaal in het Engels uit??

En heeft iemand als laatst nog een oplossing voor Sonic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 19:46 schreef D³ het volgende:

[..]

Bij mij ook, op de echte hardware geen probleem echter *D
Hm, zal eens proberen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Deze EEPROM patch tool en deze frontend daarvoor downloaden, in 1 dir gooien samen met Mario 2 en dan de frontend starten, wijst zich verder vanzelf.

Als je alleen op de emu speelt kun je ook een nieuwere versie van Visualboy Advance downloaden, dan werkt ie ook.

SMA2 is alleen Japans volgens mij.

Sonic werkt ook niet op je flashcard :?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 19:55 schreef D³ het volgende:
Deze EEPROM patch tool en deze frontend daarvoor downloaden, in 1 dir gooien samen met Mario 2 en dan de frontend starten, wijst zich verder vanzelf.

Als je alleen op de emu speelt kun je ook een nieuwere versie van Visualboy Advance downloaden, dan werkt ie ook.

SMA2 is alleen Japans volgens mij.

Sonic werkt ook niet op je flashcard :?
Mario Advance 2 wacht ik wel ff op de Engelse versie.. (hoelang duurt het ongeveer tot de Engelse versie uitkomt na de Japanse :?)

En sonic op flashcard nog niet geprobeert.. zal ik zo wel ff doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb nu 4 spellen op mn flasher staan.. ik wil deze er gewoon ophouden, en er eentje bijzetten.. maar met Flash Advance Writer kan dat niet?? heb het met little writer geprobeert maar toen was ik ook alles kwijt :( Had advance wars al een keer gesaved, en toen ik 'm er opnieuw opzette vond ie wel meteen die savegame weer terug :? hoe krijg ik er gewoon 1 spel bij :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06 21:50
Ik heb FAW ook nog niet helemaal door. Het lukt me niet om savegames eraf te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 20:10 schreef Jasper het volgende:
Ik heb FAW ook nog niet helemaal door. Het lukt me niet om savegames eraf te krijgen :(
Dat heb ik dus ook :) En het lukt me ook nog niet echt om savegames (of roms) te backuppen op mn pc.. misschien iemand die hier allemaal mee kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

FAW kan dat niet :( Littlewriter moet dat kunnen maar die gebruik ik niet.

FAW laat gewoon de saves staan ook al haal je het spel eraf. Het beste kun je voor de zekerheid gewoon al je saves backuppen voor je opnieuw gaat flashen.

Wel oppassen als je meer dan 4 games erop zet, 4 en 5 moet je dan een savebank laten delen door op "L" te drukken in het multiboot menu en dan 4A voor game #4 te kiezen en 4B voor #5 voordat je het spel start. Je splitst dan de savebank in 2 keer 32KB (Sommige games gebruiken de volle 64KB dus dan kan dat niet, bijv Advance Wars).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 20:14 schreef D³ het volgende:
FAW kan dat niet :( Littlewriter moet dat kunnen maar die gebruik ik niet.

FAW laat gewoon de saves staan ook al haal je het spel eraf. Het beste kun je voor de zekerheid gewoon al je saves backuppen voor je opnieuw gaat flashen.

Wel oppassen als je meer dan 4 games erop zet, 4 en 5 moet je dan een savebank laten delen door op "L" te drukken in het multiboot menu en dan 4A voor game #4 te kiezen en 4B voor #5 voordat je het spel start. Je splitst dan de savebank in 2 keer 32KB (Sommige games gebruiken de volle 64KB dus dan kan dat niet, bijv Advance Wars).
Maar hoe kan je die saves er dan wel afkrijgen??? strax staat je kaartje helemaal vol met saves en kan je niks meer saven.. en hoe backup ik die savegames in FAW, want dat lukte ook nog niet echt.. :(

Met EraseFlash, is ie dan ECHT leeg?? dus ook alle savegames weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dat maakt niet uit, je hebt 4 savebanks die steeds hergebruikt worden, het is niet zo dat er een steeds .sav bestandjes oid worden weggeschreven en je card straks vol is.

Echt nuttig om die saves te deleten is het dus niet, die worden gewoon overschreven als je een andere spel flashed.

Backuppen doe je met "backup saver" en dan de savebank kiezen die je wilt backuppen. Ik zal even aangeven hoe het er nu bij mij opstaat, misschien dat het dan wat duidelijker wordt.

#1 Advance Wars gebruikt savebank #1 (64KB save ruimte)
#2 Doom gebruikt savebank #2 (64KB save ruimte)
#3 Golden Sun gebruikt savebank #3 (64KB save ruimte)

en dan splits ik de laatste:

#4 Sonic gebruikt savebank #4A (32KB save ruimte)
#5 SMA2 gebruikt savebank #4B (32KB save ruimte)

Als ik dus SMA2 wil backuppen, kies ik bank 4B met een grootte van 32KB. Wil ik Advance wars backuppen, dan bank 1 met 64KB grootte.

Nogmaals: deleten van savegames is voor zover ik kan zien niet nuttig, maar Littlewriter kan het wel.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
maar ik had Advance wars op #1 met save.. Multi boot met 4 spellen totaal.. wilde er toen 1 bijzetten maar dat lukte niet, stond toen alleen nog Mario Kart op.. heb daarna Advance Wars er weer opgezet, en de save was er nog? maar hij delete die saves dus zelf, dus het kan niet vol raken zeg maar?? anders is het wel kut..

En backup ik nou een savegame?? gaat dat automatisch tegelijk met de rom of wat?? en hoe zet ik m dan vanaf pc weer naar die card?

Je hebt trouwens backup saver en backup writer ofzo? wat doen allebei die functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Laatst online: 22:47

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Je hebt trouwens backup saver en backup writer ofzo? wat doen allebei die functies?
Backup saver , daar kan je je save games mee wegschrijven of lezen

Writer is voor een hele game

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 20:58 schreef Logic het volgende:

[..]

Backup saver , daar kan je je save games mee wegschrijven of lezen

Writer is voor een hele game
Thanks, en dan nog die andere vraag.. bij erase flash, zijn dan ook al je savegames weg? en als je alleen een ander spel erop zet, en later het oude spel weer terugzet zonder erase flash, staan je savegames er dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic

Logic

Bij erase flash is als ik het goed heb alles weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
maar hoe zet ik een savegame dan weer terug op die card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic

Logic

Met backup saver.

Ik save eerst altijd mijn save files op de hdd..
Ga een andere game doen..
Dan het eerste spel er weer op zetten en dan de save game erna er bij zetten..

offtopic:
Heb net tekken gespeeld. Echt 100x beter dan mortal kombat
wat een geweldige game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Backup Saver is van card naar HD
Write Saver is van HD naar card

Tenminste dat zegt FAW zelf in de "tooltips".

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Als ik backup saver doe, zegt ie:
Read Save Data Error!!!
Backup Saver Error!!!
Time = 0 Sec
:?

En nu zegt ie weer:
No Save Data found!!!
:?

-edit- het lukte wel toen ik de flasher zelf op off zette?? nou ja.. is 32kb een goede filesize voor een savegame of is er iets fout gegaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik denk dat je Linker uit ipv aan stond ofzo? :D

EDIT: Ik krijg met geen mogelijkheid mn Sonic save terug na het uitproberen van Tekken trouwens :(

EDIT2: Mn Sonic save doet het nu ook weer :Y)

f.k.a D³

• .GoO
Alweer 3 japanse games rlsed.. :(
Lijkt wel of er alleen nog maar Japanse games uitkomen.. worden al die games ook nog in het Engels rlsed, anders is het wel kut.. :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Maat van me is geintereseerd
mail me ff als je nog klanten zoekt (ga zeker ff 9 pagina's checken voor hem :)).

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

sonic kan je in het engels spelen ;) is maar dat jullie het weten :P

• .GoO
Op donderdag 20 december 2001 12:01 schreef BOMBER het volgende:
sonic kan je in het engels spelen ;) is maar dat jullie het weten :P
Ja was al gezegd.. maar op mn Emulator werkt ie sowieso niet.. op Flashcard nog niet geprobeert.. maar komen al die Japanse spellen als Mario Advance 2 ook wel in het Engels uit :?

• Logic

Logic

Bij tekken kan je ook gewoon Engels kiezen.

ps Animocheck copiebox voor GBA
We zijn niet echt meer ontopic?

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 12:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

maar komen al die Japanse spellen als Mario Advance 2 ook wel in het Engels uit :?
The game is available for import now, so if you can't wait until February for the US version...
http://pocket.ign.com/news/40570.html

't Is misschien een idee om ook nog eens een legaal spelletje te kopen?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 22:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat het speelkwartier lang genoeg heeft geduurd of niet?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.