Mijn vraag
...
Bij het afspelen van nummers via Spotify krijg ik de melding: "Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren."
Dit gebeurt nu bij alle nummers, ook off-line nummers. Hoe krijg ik het weer werkend? Ik heb hier sinds gisteren last van.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Asus Xonar D2X geluidskaart
Via Digitaal Coax naar versterker (of analoog naar mengpaneeltje)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De cache van Spotify legen (C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Roaming\Spotify)
Spotify opnieuw installeren --> Zelfde probleem
In dit topic word geopperd om je afspeel-device na te kijken. Ik heb alles nagekeken, en alle audio-devices zijn gewoon beschikbaar. Daar heb ik ook niets aan gewijzigd.
Vanaf de Windows Spotify-client met Spotify Connect naar mn Mobiel streamen gaat wel goed, andersom gaat niet --> Zelfde probleem
Muziek afspelen via de Web-client gaat wel goed.
Alle audio devices weggegooid uit apparaatbeheer in Windows-->Reboot-->Zelfde probleem
On-line in de account-instellingen de gekoppelde apparaten verwijderen -->Zelfde probleem`
Even naar on-board Realtek soundcard geswitched --> Zelfde probleem
Iemand nog een ander idee om te proberen?
EDIT 2: Ik twijfel nu of het niet ligt aan mn netwerk-internetverbinding, blijk ik ineens een standaard gateway van 25.0.0.1 te hebben? (via DHCP ??)
Nu handmatig een IP-adres ingesteld (buiten de DHCP-pool uiteraard) met de 8.8.8.8 gateway. Nu werkt alles weer.
...
Bij het afspelen van nummers via Spotify krijg ik de melding: "Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren."
Dit gebeurt nu bij alle nummers, ook off-line nummers. Hoe krijg ik het weer werkend? Ik heb hier sinds gisteren last van.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Asus Xonar D2X geluidskaart
Via Digitaal Coax naar versterker (of analoog naar mengpaneeltje)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De cache van Spotify legen (C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Roaming\Spotify)
Spotify opnieuw installeren --> Zelfde probleem
In dit topic word geopperd om je afspeel-device na te kijken. Ik heb alles nagekeken, en alle audio-devices zijn gewoon beschikbaar. Daar heb ik ook niets aan gewijzigd.
Vanaf de Windows Spotify-client met Spotify Connect naar mn Mobiel streamen gaat wel goed, andersom gaat niet --> Zelfde probleem
Muziek afspelen via de Web-client gaat wel goed.
Alle audio devices weggegooid uit apparaatbeheer in Windows-->Reboot-->Zelfde probleem
On-line in de account-instellingen de gekoppelde apparaten verwijderen -->Zelfde probleem`
Even naar on-board Realtek soundcard geswitched --> Zelfde probleem
Iemand nog een ander idee om te proberen?
EDIT 2: Ik twijfel nu of het niet ligt aan mn netwerk-internetverbinding, blijk ik ineens een standaard gateway van 25.0.0.1 te hebben? (via DHCP ??)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 37334 op 03-10-2016 21:57 . Reden: refresh divers+reboot ]