Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop budget 2000 euro

Pagina: 1
Acties:

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Beste allemaal,

Als doorgewinterde tweaker ben ik in dubio over de keuze van een laptop. Ik beschik op dit moment over een surface pro 4 (i5, 8gb, 256gb ssd) en heb onlangs mijn macbook medio 2014 model verkocht. Nu mis ik toch een beetje de power van een fatsoenlijke laptop, met name het gebrek aan RAM en processorkracht valt me tegen. De pen van de SP4 is wel erg prettig om aantekeningen te maken bij klanten.

Ik heb een budget van max. 2000 euro en ben opzoek naar een nieuwe laptop (en ga de SP4 wellicht weer weg doen). Mijn oog is gevallen op de nieuwe xps 13 en de lenovo 910 (die met grote kin...). Ook denk ik na over de xps 15 van dell, echter heeft die een 6e generatie processor wat me enigszins tegenhoud. De vormfactor van een 14inch is voor mij wel weer prima. Zal daar binnenkort een nieuwe update voor komen? Heeft iemand ervaring met de batterijduur van de xps 15 2016?

Wat ga je met je laptop doen?
Lichte development werkzaamheden. Virtualiseren met docker containers. Geven van presentaties.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal mee moeten kunnen naar klanten, een volle dag op een accu is belangrijk. Gewicht rond de 2kg is acceptabel.

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
De dell xps 13 heeft net nieuwe hardware gehad :) De 15 inc krijgt dit begin volgend jaar want dan komen die processors uit. Is een nieuwe macbook pro niks ?:) die komt als het goed is deze maand uit.

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Tsja ik kan nog even wachten op de nieuwe MB pro, moeten ze wel eens komen met wat goeds ;)