Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VMWare VCP6-DCV examen training volgen als extra?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Madmama
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-06-2023
Onlangs heb ik de VMWare ICM 6 cursus gedaan, nu wil ik dit doorpakken en examen gaan doen op VMWorld. Ik heb het oefen examen gedaan voor VCP6-DCV en scoorde daar voldoende punten.

Mylearn VMWare portal:
VMware vSphere: Install, Configure, Manage [V6] Complete

Nu kwam ik op internet deze site tegen: http://www.pass4sure.com/2V0-621.html (er zijn er vast meer?)

Waar ze een 99.3% successrate garanderen door simpelweg alle vragen door te akkeren. hebben mensen dit hier vaker gedaan en is het een zinvolle investering?

Bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Madmama op 03-10-2016 21:05 ]

Alle reacties

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik denk dat er genoeg te vinden is over dergelijke "cram" examentrainingen.

Ja, het helpt om je examen te halen
en
Nee, je leert er niets van.

je leert namelijk ALLE mogelijke antwoorden en vragen uit je kop, desnoods een dag vantevoren en duikt dan het examenlokaal in. Zo kan een aap het ook :O

Je neemt ook nog eens de nodige risico's. Als je "gepakt" wordt, m.a.w. men kan hard maken dat je de examenvragen en antwoorden hebt gekopieerd verlies je mogelijk bestaande certificering en wordt je geband bij toekomstige examens.

Vergelijk pass4sure, avanset.com, testking.com examcollection.com

Achter dit soort sites zit 1 dezelfde of een paar partijen die niet echt op legale wijze de content voor hun proef-examens verkrijgen.
het zijn namelijk vaak "letterlijk" de vragen en antwoorden die verkregen worden door proefkandidaten en "vrijwilligers" de examens te laten kopiëren.

Er is niets mis met videos en tutorials doen van bijvoorbeeld CBT Nuggets, Microsoft Virtual Academy, VMWare Education etc.
Ook leveren de technologiebedrijven zelf voldoende training en cursusmateriaal om je voor te bereiden. Ook zijn er simulators en labjes te maken die je helpen de nodige kennis en ervaring op te doen.