Computerbuild

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies wat ik nodig heb, ik zou graag een computer samenstellen (op dit moment weet ik ''denk'' ik) wel hoe ik een pc moet samenstellen als ik de componenten heb, maar ik weet niet hoe ik aan de componenten kom zeg maar, hoeveel watt ik ongeveer nodig heb of wat voor cpu/gpu samen goed passen en wat voor moederboord ik daarvoor nodig heb, van mijn kant weet ik wel dat elke ram wel past in elke moederboord maar dat dus.. Ik hoop dat iemand een pc kan samenstellen voor mij op amazon.DE website zodat ik ze meteen daar kan bestellen..

Minstens zou ik gta v op ultra willen kunnen spelen en op high recorden..

Bedankt als iemand me daarbij kan helpen

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Helaas Helaas. Ik denk dat je op de verkeerde site beland bent.

Tweakers.net geeft advies aan de hand van een eigen opgesteld lijstje....... Laat dit nu net ontbreken in jouw openingspost.

Ik zou zeggen google wat rond. Leer wat dingen van verschillende componenten, en maak een opzetje. Dan kunnen we je helpen.

We gaan echter niks voorkauwen (Tip:Zoek de best-buy-guide van tweakers eens op)

[ Voor 7% gewijzigd door PaRaDoX4 op 03-10-2016 13:42 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:44

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

en bedenk vooral ook wat je uit wilt geven! is dat inclusief windows? muis/toetsenbord/monitor/boxen? ik kan wel een pc samenstellen, maar als die pc 10000 euro kost ga jij 'm niet snel kopen ;)

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Welkom op Tweakers,

Om je ze goed mogelijk te helpen willen we je vragen een topic te maken met behulp van het
DAA beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:33:van mijn kant weet ik wel dat elke ram wel past in elke moederboord maar dat dus..
Niet dus..

Misschien eens beginnen met eerdergenoemde linkjes te openen en te bestuderen.
Kijk ook eens rond op het forum bij andere mensen die hulp vroegen bij het samenstellen. Er valt veel te leren van het simpelweg meelezen bij andere desktop aankoop advies topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 17:59

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Hey iredaah,

Het is de bedoeling dat je hier eerst zelf wat neerzet zodat we je kunnen adviseren - daarom staan er standaard ook al wat vragen klaar voor je om te beantwoorden, omdat we zonder die vragen je niet kunnen helpen. Beantwoord deze dus eerst vooraleer er advies kan komen.

Het is namelijk nogal belangrijk om budget te weten, te weten welk soort hardware je wilt (Nvidia/AMD/Intel) etc. En we verwachten eigen inzet hier, het is niet te bedoeling om ons het werk te laten doen hé ;)
Pagina: 1