Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google] Zoekinterface op desktop toont de mobiele versie

Pagina: 1
Acties:

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:48
Ik krijg op de desktop de mobiele layout voorgeschoteld, echter kan ik nergens een instelling daarvoor vinden:
Google Search

Log ik met een ander account in dan is het normaal, het is dus specifiek met 1 account (ook in andere browsers geprobeerd).

Via Google kon ik helaas niks vinden over deze kwestie, helasa is zoeken op problemen met Google Search nogal lastig met Google Search. Met mijn zoekqueries kwam ik vooral op manieren om op een mobiel de desktop weergave te forceren met opties van de browsers zelf, maar dit is niet van toepassing op mijn desktop helaas.

Hoop dan ook dat iemand suggesties heeft, want hoewel de interface op mobiel op de mobiel ook wel echt fijner werkt, werkt het imho waardeloos en onoverzichtelijk op de desktop.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 21:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als het met een ander account wel goed eruit ziet, moet het dus aan je Google Account liggen. Heb je al door de instellingen ervan gekeken of daar ergens iets staat over 'forceer mobiele weergave' oid? En heb je hetzelfde als je niet ingelogd bent?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het zou helpen als je iets zegt over browserversies (meervoud), plugins (met name adblockers), gebruikte user agent, etc. ;)

Edit: :$

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 03-10-2016 14:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• watercoolertje
Hero of Time schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:26:
Als het met een ander account wel goed eruit ziet, moet het dus aan je Google Account liggen. Heb je al door de instellingen ervan gekeken of daar ergens iets staat over 'forceer mobiele weergave' oid? En heb je hetzelfde als je niet ingelogd bent?
Daar heb ik inderdaad veelvuldig gezocht, helaas niks gevonden waarmee je dit kan activeren (of deactiveren). Als ik uitlog is het normaal, ik heb meerdere accounts en met andere is het ook niet.
F_J_K schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:26:
Het zou helpen als je iets zegt over browserversies (meervoud), plugins (met name adblockers), gebruikte user agent, etc. ;)
Het is zoals ik aan gaf in meerdere browsers, lijkt me dus overbodig om specifieke informatie over 5 browsers te geven, het is namelijk niet browser specifiek maar op 1 of andere manier account specifiek.

Misschien nog wel een toevoeging is dat het zowel op m'n werk is als thuis (beide ingelogd met hetzelfde account).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Dit is gewoon een A/B-test van Google. Hier iemand anders die er over klaagt, ze zijn er al sinds mei mee bezig.

• watercoolertje
Thanks, wel irritant dat ik dan niet terug kan switchen, zal duckduckgo maar gaan gebruiken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

watercoolertje schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:34:
Het is zoals ik aan gaf in meerdere browsers, lijkt me dus overbodig om specifieke informatie over 5 browsers te geven, het is namelijk niet browser specifiek maar op 1 of andere manier account specifiek.

Misschien nog wel een toevoeging is dat het zowel op m'n werk is als thuis (beide ingelogd met hetzelfde account).
:$

Maar inderdaad, als je zo breed hebt getest dan moet het haast wel A/B-testing zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1