There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
In Chrome op Android heb ik overigens geen problemen met deze functie...
Deze functie is nu generiek opgezet. Uitzonderingen maken voor specifieke pagina's doe ik liever niet...Daarbij: als daar toch naar gekeken wordt; kan dat knopje niet zo gemaakt worden dat 't naar de laatste post (of richting de quickreply of daar ergens in de buurt) scrolled i.p.v. letterlijk helemaal naar beneden?
Intentionally left blank
Dat hoeft niet zo moeilijk te zijn, toch? Definieer een #scrolltohere ID (maar dan een betere naamcrisp schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:39:
Deze functie is nu generiek opgezet. Uitzonderingen maken voor specifieke pagina's doe ik liever niet...
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 07-10-2016 10:31 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik kan er wel een ticket voor maken, maar de kans dat dit prio gaat krijgen acht ik erg klein...
[ Voor 53% gewijzigd door crisp op 07-10-2016 10:45 ]
Intentionally left blank
Mwa; dat ben ik niet helemaal met je eens. Een "dit is eigenlijk de 'bodem' van de pagina waar je naar toe wil scrollen" kunnen toekennen op een X-aantal 'templates' lijkt me helemaal niet zo'n "uitzondering". Maar goed.
Kee, dat dat scrollen naar een specifiek punt er wel/niet komt zal wel. Maar waar 't eigenlijk om ging zou ik wél graag (een keer, uiteraard) opgelost zien:crisp schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:41:
Ik kan er wel een ticket voor maken, maar de kans dat dit prio gaat krijgen acht ik erg klein...
RobIII schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:03:
Op iOS (iPhone 6 maar ook 7 plus) in Chrome is het "scrollknopje" dat rechtsonder verschijnt zo goed als useless. Ik kan er alleen mee naar boven scrollen. Als ik op/neer veeg om te scrollen wijst het pijltje wel naar beneden maar zodra ik loslaat springt 't weer terug naar boven.
Over mij
Dan moet ik een keer een iPhone van iemand jattenlenen want op Android zie ik dat hele probleem niet...RobIII schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:13:
[...]
Kee, dat dat scrollen naar een specifiek punt er wel/niet komt zal wel. Maar waar 't eigenlijk om ging zou ik wél graag (een keer, uiteraard) opgelost zien:
[...]
Intentionally left blank
Op mijn iPhoneSE gebruik ik ook Chrome en heb exact hetzelfde "probleem". Soms schuif ik dan nog een stukje naar beneden en met een beetje geluk blijft het pijltje dan wel naar beneden staan, waardoor ik alsnog naar het eind van de pagina kan springen.
Wellicht doet de iPhone dan nog een fractie 'terugscrollen' oid. Ik zal eens kijken of we dat makkelijk wat minder gevoelig kunnen maken, bijvoorbeeld pas bij meer dan x-pixels in tegengestelde richting scrollen het pijltje omdraaien.DaLass schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:24:
Ik herken het probleem van Roblll.
Op mijn iPhoneSE gebruik ik ook Chrome en heb exact hetzelfde "probleem". Soms schuif ik dan nog een stukje naar beneden en met een beetje geluk blijft het pijltje dan wel naar beneden staan, waardoor ik alsnog naar het eind van de pagina kan springen.
Intentionally left blank
Over mij
Hij staat bij de bugbash tickets. Geen idee wanneer er weer een bugbash komt though, dat bepaalt ons productteam (maar ik zal er weer eens naar hintenRobIII schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:04:
Mag dit nog een keer onder de aandacht? Op sommige pagina's swipe/scroll ik me rot voor ik beneden ben.
Intentionally left blank