Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:54
Hallo medeTweakers,

Er zijn best wat leuke radio programma's, alleen zijn ze op verschillende zenders. Zo luister ik 'sochtends graag naar Gerard Ekdom op NPO2 en 'smiddags naar Koen en Sander op 538.
Bestaat er een website of app waar je bijvoorbeeld per uur aan kunt geven naar welk station en programma je wilt luisteren?
Google gaf me geen resultaat helaas. Ik hoop dat jullie wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Ik gebruik Tunein Radio (android). Daar kun je een alarm instellen. Maar dat is eigenlijk niet meer dan een begintijd, eindtijd en zender.
Je kan dus een "alarm" instellen om van 9 tot 12 NPO2 te luisteren en een 2e alarm om van 12 tot 17 538 te luisteren.

Je kan ook kiezen welke dagen je het alarm wilt herhalen. Voor in het weekend enzo ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
RocketKoen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:48:
Ik gebruik Tunein Radio (android). Daar kun je een alarm instellen. Maar dat is eigenlijk niet meer dan een begintijd, eindtijd en zender.
Je kan dus een "alarm" instellen om van 9 tot 12 NPO2 te luisteren en een 2e alarm om van 12 tot 17 538 te luisteren.

Je kan ook kiezen welke dagen je het alarm wilt herhalen. Voor in het weekend enzo ;)
Is dit meer een soort wekkerradio? Alleen dat je hierbij het station kunt kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
niekvanprooijen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Is dit meer een soort wekkerradio? Alleen dat je hierbij het station kunt kiezen?
De app is een internet radio app.
Hij heeft toevallig een wekkerradio functie die je kan gebruiken voor wat jij wil.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
RocketKoen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

De app is een internet radio app.
Hij heeft toevallig een wekkerradio functie die je kan gebruiken voor wat jij wil.
Thanks. Ik ken de app, maar wist niet dat er een alarm functie in zit. Ga ik bekijken.

Is er ook een website die zoiets kan? Een beetje ala Outlook tijdlijn dat je er programma's in kunt zetten.