Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 23:37
Mijn vraag
Goedemorgen!
Gisteravond dacht ik laat ik even mijn foto's van mijn telefoon afhalen....
Nu wou ik dit even quick en dirty doen dus ik had de foto's geknipt en geplakt naar mijn pc....
Terwijl ik het had gestart dacht ik kinda stupid maar zal wel goed gaan....
Dat ging het dus niet... mijn pc ging in sleep mode en ene deel van de foto's staat nu op mijn pc de rest in iedergeval niet meer op mijn telefoon.

Heeft iemand een idee hoe ik beste files can recovery van mijn android LG G4 telefoon.

En nee ik heb geen recente backups.... en ja ik ben stom geweest. 8)7
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

LG G4 draaiend op Android 6.0.
De foto's stonden op internal memory van de telefoon zelf.
USB debugging staat aan.
...
Zelf geprobeerd

Ik heb zelf al de applicatie Jihosoft Mobilerecovery geprobeerd maar die vindt niks terug.
Nog een android applicatie getest maar die gaf echt aan root access nodig te hebben.
Normaal op de pc gebruik ik Recuva maar die ziet mijn G4 niet als een scanable drive.
ADR zag mijn lg g4 ook niet.

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Vreemd.. Als je het terug moet kunnen vinden is het met recovery apps, maar die heb je dus al geprobeerd... En je hebt geen google photos draaien neem ik aan die foto's in de cloud opslaan...
Ik vraag me af of ze niet in een temp folder ergens staan. Gaat je pc in slaapstand kunnen de bestanden niet zomaar verdwijnen lijkt me.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Normaal gesproken wordt bij knippen file voor file overgezet. Wordt het 'knippen' dus ergens onderbroken dan zijn alleen de files die al 'overgeknipt' zijn overgezet en de rest zou nog op je telefoon moeten staan.

Dus dit is wel heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 23:37
Nee precies daar ging ik dus ook vanuit dat ik dan hooguit enkele files kwijt zou zijn en niet alles in 1 keer.
Nee Google photo's syncte niet om 1 of andere reden.... Dat wordt nog even verder zoeken dus. Mocht ik nog iets vinden i'll let you know! In iedergeval bedankt voor jullie reactie :)