Mijn vraag
Goedemorgen!
Gisteravond dacht ik laat ik even mijn foto's van mijn telefoon afhalen....
Nu wou ik dit even quick en dirty doen dus ik had de foto's geknipt en geplakt naar mijn pc....
Terwijl ik het had gestart dacht ik kinda stupid maar zal wel goed gaan....
Dat ging het dus niet... mijn pc ging in sleep mode en ene deel van de foto's staat nu op mijn pc de rest in iedergeval niet meer op mijn telefoon.
Heeft iemand een idee hoe ik beste files can recovery van mijn android LG G4 telefoon.
En nee ik heb geen recente backups.... en ja ik ben stom geweest.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
LG G4 draaiend op Android 6.0.
De foto's stonden op internal memory van de telefoon zelf.
USB debugging staat aan.
...
Zelf geprobeerd
Ik heb zelf al de applicatie Jihosoft Mobilerecovery geprobeerd maar die vindt niks terug.
Nog een android applicatie getest maar die gaf echt aan root access nodig te hebben.
Normaal op de pc gebruik ik Recuva maar die ziet mijn G4 niet als een scanable drive.
ADR zag mijn lg g4 ook niet.
...
Goedemorgen!
Gisteravond dacht ik laat ik even mijn foto's van mijn telefoon afhalen....
Nu wou ik dit even quick en dirty doen dus ik had de foto's geknipt en geplakt naar mijn pc....
Terwijl ik het had gestart dacht ik kinda stupid maar zal wel goed gaan....
Dat ging het dus niet... mijn pc ging in sleep mode en ene deel van de foto's staat nu op mijn pc de rest in iedergeval niet meer op mijn telefoon.
Heeft iemand een idee hoe ik beste files can recovery van mijn android LG G4 telefoon.
En nee ik heb geen recente backups.... en ja ik ben stom geweest.

...
Relevante software en hardware die ik gebruik
LG G4 draaiend op Android 6.0.
De foto's stonden op internal memory van de telefoon zelf.
USB debugging staat aan.
...
Zelf geprobeerd
Ik heb zelf al de applicatie Jihosoft Mobilerecovery geprobeerd maar die vindt niks terug.
Nog een android applicatie getest maar die gaf echt aan root access nodig te hebben.
Normaal op de pc gebruik ik Recuva maar die ziet mijn G4 niet als een scanable drive.
ADR zag mijn lg g4 ook niet.
...