Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-09 17:50
Mijn vraag
Ik heb Samsung Galaxy Note 3, ik heb tot nu toe geen klachten, maar ik mag verlengen.
Ik twijfel om Samsung S7 te nemen en jaar of 3 of 4 gebruiken en dan weer nieuwe telefoon of;
Oneplus 3 kopen. Ben ik wel goedkoper uit, maar trager dan S7;
Of mijn Note 3 houden

Wat is handiger?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Twitter, Whatsapp, Chrome (tweakers ;) Snapchat, Youtube en foto's maken

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

#ProductPrijsSubtotaal
1OnePlus 3 Grafiet€ 0,-€ 0,-
1Samsung Galaxy S7 32GB Zwart€ 555,-€ 555,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 555,-

Review QNAP TS-230 NAS

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Als je Note 3 het nog naar tevredenheid doet, dan zou ik lekker sim only verlengen, je kunt dan op ieder moment een toestel erbij of los er naast nemen, en ondertussen houd je per maand geld over voor wat anders leuks of je spaart het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
swhnld schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:40:
Als je Note 3 het nog naar tevredenheid doet, dan zou ik lekker sim only verlengen, je kunt dan op ieder moment een toestel erbij of los er naast nemen, en ondertussen houd je per maand geld over voor wat anders leuks of je spaart het op.
De enige wat ik nu ermee zit is de grootte, maarja.
Misschien later mer android updates en zware apps, maar als hij 2 jaar vol kan houden ben ik te vrede mee.
Denk je misschien dat hij 2 jaar vol kan houden?
Heb meer van computers verstand dan smartphones :X

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Je kunt sim only per maand nemen, dus dan kun je elk moment weer naar een duurdere variant opschalen wanneer opportuun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:38
Veel mensen komen op XDA van de S7 naar de Oneplus 3. Die zeggen allemaal dat de Oneplus een hele hoop sneller aan voelt. Nu is de S7 eigenlijk alleen sneller op CPU gebied en heeft de Oneplus weer een hele bibliotheek aan stabiele roms en kernals. Ik heb zelf de Oneplus en hij doet alles zonder gezeur. Ik vind het zelf niet de 150 euro verschil waard. Voor €400 euro is het simpel weg een flagship killer.

[ Voor 7% gewijzigd door Puddi Puddin op 04-10-2016 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zolang je Note 3 nog werkt, waarom overgaan op een nieuw toestel? Sluit een sim-only abbo af en wanneer de telefoon kapot is of echt niet meer voorruit te branden koop je pas een nieuwe.

Verder heeft de S7 een betere camera en is waterdicht, maar is de OnePlus 3 sneller in gebruik en feel, omdat er geen bloat en geen skin meegeleverd wordt. Is dat die 150 euro prijsverschil het waard? Voor mij niet, maar wellicht voor jou wel.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 04-10-2016 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
rens-br schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:06:
Zolang je Note 3 nog werkt, waarom overgaan op een nieuw toestel? Sluit een sim-only abbo af en wanneer de telefoon kapot is of echt niet meer voorruit te branden koop je pas een nieuwe.

Verder heeft de S7 een betere camera en is waterdicht, maar is de OnePlus 3 sneller in gebruik en feel, omdat er geen bloat en geen skin meegeleverd wordt. Is dat die 150 euro prijsverschil het waard? Voor mij niet, maar wellicht voor jou wel.
Ik denk als ik voor een nieuwe telefoon ga neem ik de Oneplus3.

Ik zit er alleen mee dat de Note 3 geen nieuwe andriod versies ontvangt.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:38
Dutchredgaming schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:18:
[...]

Ik denk als ik voor een nieuwe telefoon ga neem ik de Oneplus3.

Ik zit er alleen mee dat de Note 3 geen nieuwe andriod versies ontvangt.
Naja bij de Oneplus krijg je Android N zeker! Wanneer is de vraag maar ze zijn bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Aleen staat de S7 bekend om zn goede foto's en de oneplus 3 niet vind ik persoonlijk ook steeds belangrijker worden na vele niet mooie foto's van mijn oneplus 1 dan is doorsparen toch betere optie. Nadeel is de selchte updates van samsung

[ Voor 19% gewijzigd door ErikRo op 12-10-2016 00:47 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-07 20:45
Ik ben zelf ook een Note 3 gebruiker. Ik gebruik de camara weinig, kan me indenken dat de S7 daar sterk beter in is. Verschil Android 5.0 vs 6.0 lijkt me wel minimaal, of mis je een feature? Samsung heeft hoe dan ook een slecht Android upgrade beleid, dus dat probleem heb je bij de S7 ook al relatief snel.

Twitter, Whatsapp, Chrome en Youtube gaan op de Note 3 net zo goed als op andere toestellen lijkt me. Het scherm is Super Amoled 1920x1080, 3GB en rappe CPU. Ik gebruik m zelf zelfs met encryptie aan, vertraging is minimaal.

[ Voor 13% gewijzigd door rr7r op 12-10-2016 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Toevallig heb ik beide toestellen (S7 en OP3) in huis. Ik kan je vertellen dat de OP3 erg snel aanvoelt, vergeleken met de Touchwiz van de S7, maar bij dagelijks gebruik ga je dat amper merken. De foto's op de S7 zijn beter en het overal design en kleiner formaat van de S7 prefereer ik dan die van de OP3.

Je moet je dus afvragen wat je wilt? Wil je een stock Android ervaring? Dan is OP3 een goede keus. Hou je van Touchwiz? Kies dan voor de S7. Touchwiz is sterk verbeterd en ik hou er wel van, straks met de update naar Android 7 komt ook Grace UX naar de Galaxy S7 & S7 Edge. Grace UX ziet er nog strakker uit!

Wat ik zou doen, verlengen met een sim-only. Note3 blijven gebruiken, desnoods een custom rom flashen en op V&A kijken naar een ander toestel. Zelf heb ik deze week een gesealde S7 gekocht voor een mooi prijsje..

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ik ben zelf nog erg tevreden over mijn note 3 (met een custom rom). Ik zou een sim-only nemen, het verschil in abonnementskosten sparen en daar later, als de note echt te oud is, een nieuwe telefoon van kopen. Telefoons bij een abonnement zijn vrijwel altijd te duur.
Pagina: 1