Heren (en dames).
Een paar maandjes geleden begon ik problemen te ondervinden met mijn iPhone 6.
Mijn touchscreen werkt niet altijd even goed, het is soms echt sporadisch dat je niks meer kunt intypen.
Als ik dan mijn telefoon "lock" en "unlock" schijnt het weer eventjes te werken. Soms heb ik er een dag of twee geen last van en dan komt het probleem ineens weer opduiken.
Wat heb ik gedaan?
- Telefoon gereset (home + uitknop)
- Instellingen gereset
- Telefoon leeggemaakt en geherinstalleerd.
Ik ben toch wat gaan onderzoeken of hier meer mensen problemen mee hebben en kom ineens dit tegen:
(hier nog meer leesvoer: http://ifixit.org/blog/83...gray-flicker-touch-death/)
Zoals het in de video word uitgelegd is exact het probleem wat ik dus heb (behalve dan die grijze bovenbalk, die heb ik niet).
Ik heb gelukkig nog garantie en zou hem kunnen opsturen. Het probleem alleen is dat ik dan waarschijnlijk een refurbished ga terug krijgen met exact dezelfde flaws.
Wat kunnen reparateurs verder eigenlijk nog doen? Die vervangen tegenwoordig toch alleen maar? Zolang Apple koppig blijft en het probleem niet durft te erkennen
Voor de overige iPhone 6 (plus) gebruikers hier, wat hebben jullie gedaan?
Een paar maandjes geleden begon ik problemen te ondervinden met mijn iPhone 6.
Mijn touchscreen werkt niet altijd even goed, het is soms echt sporadisch dat je niks meer kunt intypen.
Als ik dan mijn telefoon "lock" en "unlock" schijnt het weer eventjes te werken. Soms heb ik er een dag of twee geen last van en dan komt het probleem ineens weer opduiken.
Wat heb ik gedaan?
- Telefoon gereset (home + uitknop)
- Instellingen gereset
- Telefoon leeggemaakt en geherinstalleerd.
Ik ben toch wat gaan onderzoeken of hier meer mensen problemen mee hebben en kom ineens dit tegen:
(hier nog meer leesvoer: http://ifixit.org/blog/83...gray-flicker-touch-death/)
Zoals het in de video word uitgelegd is exact het probleem wat ik dus heb (behalve dan die grijze bovenbalk, die heb ik niet).
Ik heb gelukkig nog garantie en zou hem kunnen opsturen. Het probleem alleen is dat ik dan waarschijnlijk een refurbished ga terug krijgen met exact dezelfde flaws.
Wat kunnen reparateurs verder eigenlijk nog doen? Die vervangen tegenwoordig toch alleen maar? Zolang Apple koppig blijft en het probleem niet durft te erkennen

Voor de overige iPhone 6 (plus) gebruikers hier, wat hebben jullie gedaan?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]