Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

feedback over Videoserie van Gathering of the Tweakers

Pagina: 1
Acties:

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Beste Tweaker en videoserie Gathering of the Tweakers

Jullie hebben afgelopen tijden diverse mensen bezochten en geïnterviewd. Daarbij ook een leuke video-opname gemaakt. Dat hebben jullie allemaal in hier gepost. Dat is op zicht geen probleem. Het is ook leuk gedaan, het laat hun talent zien, dat is juist mooie hiervan.
Bijvoorbeeld deze https://tweakers.net/vide...rous-simpit-van-robv.html

Ik mis echter een ding, een ondertiteling.
Waarom een ondertiteling, misschien is jullie niet opgevallen dat er ook dove of slechthorende mensen in forum rond neuzen en posten. Het zou jammer zijn als ze dat filmpje niet kon volgen. Ondanks een uitleg in tekst onder de filmpje.

Het zou mooi zijn als Tweakers dat kunnen voorzien, een toegankelijker voor iedereen die op Tweaker bezoekt.

Kortom mijn vraag is, kan jullie dat video-opname voortaan een ondertiteling voorzien?

Captain_Ghost

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Hoi Captain_Ghost,

We zijn ons ervan bewust dat er wat doven/slechthorenden op Tweakers zitten. Je vraag is dan ook al eens langsgekomen. Helaas hebben we momenteel niet de mankracht om ondertiteling toe te voegen, aangezien hier flink wat tijd in gaat zitten. Maar we houden het in ons achterhoofd voor de toekomst.

Tot die tijd kun je wellicht uit de voeten met onze video's op YouTube en de ondertiteling die daar automatisch wordt gegenereerd. We plaatsen onze video's daar met enige vertraging.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Reactie van ACM bij een eerder discussie m.b.t ondertiteling: ACM in "Onverstaanbaar, de videoverslagen op Tweakers"

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Ik heb de discussie in ACM gelezen. Daarin is alles al helder gezegd.
Ik begrijp dat Tweaker geen mankracht en of geld heeft. Misschien in toekomst met groep vrijwilliger of stagiaire toepassen voor dat. Een subsidie zoals iemand in ACM topic al suggereert.

Ik ben al blij dat jullie (Tweaker) al bewust van deze probleem. Ik hoop dat in toekomst jullie alsnog de filmpje toch een ondertiteling voorzien.

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje