• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Ik zie overal van die Smartmedia Mp3 spelertjes..(bijvoorbeeld de mediamarkt) maar ik heb er nog geen een gezien met compact flash. Is die er wel? En zo ja .. waar te koop?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Het zou toch verrekte handig zijn he... (ik heb namelijk ook een dig camera.. met CF.. vandaar)

Verwijderd

Hmm, dat zou idd wel handig zijn.

kHeb nl ook een compact flash kaartje in mijn digicam. Maar aan een mp3-speler met die kaartjes had ik nog niet gedacht.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
En waarom zit daar dan Smartmedia in he... CF is toch net zo gangbaar? Ik snap dat niet...
Niemand kent dus zo'n mp3 speler?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op donderdag 28 juni 2001 22:25 schreef henkleerssen het volgende:
En waarom zit daar dan Smartmedia in he... CF is toch net zo gangbaar? Ik snap dat niet...
Niemand kent dus zo'n mp3 speler?
Een CF is wel ietsie groter dan een Smartmedia en het is maar enkele tientjes goedkoper. Tis dan natuurlijk "logisch" dat de fabrikanten voor de kleinere kiezen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Das volgens mij gewoon millimeter werk... Maar CF is toch eigenlijk veel gangbaarder?
Daarbij krijg je op contactpunten van je smartmedia allemaal leuk krassen.. of anderszins... wat wel eens niet zo bevorderlijk is voor de bitjes..

Misschien heb je gelijk...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op donderdag 28 juni 2001 22:48 schreef henkleerssen het volgende:
Das volgens mij gewoon millimeter werk... Maar CF is toch eigenlijk veel gangbaarder?
Daarbij krijg je op contactpunten van je smartmedia allemaal leuk krassen.. of anderszins... wat wel eens niet zo bevorderlijk is voor de bitjes..

Misschien heb je gelijk...
Hmm... volgens mij is een CF toch echt 2 of 3x dikker dan een Smartmedia hoor... En dat is VEEL voor een ontwerper, kan ie wat meer ruimte gebruiken.

Een smartmedia was qua oppervlakte ook kleiner lijkt mij...

Het is IDD zo dat CF veel gangbaarder is voor Digi-camera's. Maar mede vanwege de MP3 speler zoek ik nu ook een d-camera met smartmedia :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Ik heb een mp3 speler met compact flash:

Thomson Digital MP3 Speler.
Kijk voor plaatjes op:
http://www.xs4all.nl/~2pac

ik heb er nu 64mb inzitten.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Kijk .. daar hebben we wat aan.. hoe bevalt die? En waar kan ik deze kopen? Het is toch
deze van Thomson?

Verwijderd

Ik ben heel tevreden, maar ik heb nu een PDA waar ik mijn mp3's op afspeel dus ik gebruik hem niet meer zo veel.

Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt in amsterdam (bij arena). Maar ik geloof dat ze daar uitverkocht zijn.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
mmm... weet je waar ik dat ding ergens anders kan kopen? Kun je die clip eraf halen btw?
Hoeveel aan CF Mbs kunnen erin 64 of 128? Wat voor CF kaart zat er standaard bij .. of geen? Hoe is kwaliteit van geluid?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Cyberjoy.. bent jij er noggies?

Verwijderd

Jaja.. ben net thuis.. rustig zeg.. hele dag gewerkt :)

Nou ik weet niet waar ze te koop zijn eigenlijk. Staan ze niet toevallig in de pricewatch? Misschien heeft de MediaMarkt za al weer .. wie weet?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Nope.. niks pricewatch.. niks mediamarkt.. Poehoe! Iemand anders misschien weten?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Ik wil hem wel kopen namelijk.... :( Laatste keer dat ik deze post kick... btw

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
I rest my case.. slotjuh :(

• frice
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03 13:51
Beetje oud subject, maar ik zag dat het spelertje nergens anders genoemd werd in GOT, vandaar een linkje:

http://www2.guenstiger.de/gt/main.asp?suche=&kid=73&HID=78&sort=preis&USID=1

De goedkoopste is 300 mark (PDP2222), maar dat is het vorige model. De PDP2201 is de goedkoopste nieuwe, 400 mark.
De PDP2080, die hier in de pricewatch staat, is niet bekend op de Thomson site.

Beetje duur allemaal. Op http://mydivaplayer.de staat ook wel een leuke player. Vrij low-end ding, maar er kan CF in en kan als dicteerapparaat gebruikt worden. En dat voor onder de 200 piek. Heb 'm net besteld :)

Verwijderd

Beetje duur allemaal. Op http://mydivaplayer.de staat ook wel een leuke player. Vrij low-end ding, maar er kan CF in en kan als dicteerapparaat gebruikt worden. En dat voor onder de 200 piek. Heb 'm net besteld :)
Welk heb jij dan besteld en tot welke grote Compact Flash kan erin?

• frice
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03 13:51
MP3000V (DM170), dat is de versie met microfoon en zonder intern memory. Specs staan op de site. De FAQ zegt over CF size:

Q. What is the maximum size of Flash Memory Card supported by DIVA mp3 player?
A. DIVA mp3 Player supports all sizes of Compact Flash Card Type I. Currently the most popular on the market are 32Mb, 64Mb, 128Mb and 256Mb. CFC 512Mb and 640Mb are available but not in mass production. Because of the technology that has been used in development of flash memory card (single chip) there is no limitation of using any size Flash Memory Card Type I.

Zelf vind ik 'm vooral leuk omdat er ook dicteerfunctie op zit (4 uur per 64MB). Los van dat issie wel vergelijkbaar met die Nexx II, die heeft alleen een wat grote schermpje en ondersteunt ook CF2.

Hoe lang gaat die Nexx eigenlijk op een batterij? Haalt ie de 15 uur van de specs?

[edit: typo]

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:00

DDX

ik haal zo'n 4 a 5 uur met 1800mh oplaadbare batterijen
met een ibm microdrive 1gb

de 15 uur zal je dus volgens mij best wel kunnen halen met een cf modules (dus geen hd die meer stroom vreet)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Op zondag 14 oktober 2001 22:28 schreef ddx2 het volgende:
ik haal zo'n 4 a 5 uur met 1800mh oplaadbare batterijen
met een ibm microdrive 1gb

de 15 uur zal je dus volgens mij best wel kunnen halen met een cf modules (dus geen hd die meer stroom vreet)
zoozoo, je hebt et wel goed voor elkaar zeg !

een dikke 1GB in je mp3 speler :9

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:00

DDX

Op zondag 14 oktober 2001 23:02 schreef Cutebritney het volgende:

[..]
een dikke 1GB in je mp3 speler :9
yeps erg handig
krijg je niet het idee van: eh dit nummer hoorde ik een half uur geleden ook al (en je kan er nog eens een mix van 2 uur opzetten)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1