ik lees nu dat Sonera de prijzen omhoog gaan doen vanaf augustus, nu breekt bij mij de pleuris uit, want een tientje meer betalen en de snelheid is nog steed 64kb down en up 8kb vind ik niet redelijk, nu zou ik dan willen overstappen op Chello, want daar is immers de snelheid veel sneller en betaal je evenveel, maar nu komt mijn vraag, ik heb alles al en ethernet kaart en precies de zelfde kabelmodem kastje die de Chello gebruikers heeft, als je dan overstapt moet je dan alles weer opnieuw kopen en de installatie kosten betalen
Ben bang van wel ja. M'n broertje wil hetzelfde doen, maar hij moet waarschijnlijk ook gewoon de F99,= installatiekosten betalen. (en weer een 3COM kaartje erbij...)
Verwijderd
als je goed leest lees je dat het even duur wordt als chello, dus 99 gulden per maandOp donderdag 28 juni 2001 17:54 schreef sverzijl het volgende:
Hoe duur wordt Sonera nu eigenlijk ?
Dank je.. ik las idd niet goedOp donderdag 28 juni 2001 17:58 schreef Superflappie het volgende:
[..]
als je goed leest lees je dat het even duur wordt als chello, dus 99 gulden per maand
dus dan moet je weer een nieuw ethernet kaart kopen, als je er al 1 heb, nou dat vind ik belachelijk
volgens chello _krijg_ je de ethernet kaart
Je hoeft er in ieder geval niet apart voor te betalen.
ik zie nu op de site van Chello dat de aktie van F99,- installatie kosten geld to 30 juni
...en dan wordt die actie weer verlegdOp donderdag 28 juni 2001 18:36 schreef maversne het volgende:
ik zie nu op de site van Chello dat de aktie van F99,- installatie kosten geld to 30 juni
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
de aansluitkosten moet je iig weer betalen, die zijn bij chello gehalveerd. (99,-)
De kabelmodem heb je waarschijnlijk een borg voor betaald van 100 gulden (is iig bij chello wel zo) die krijg je dan terug van sonera (mits onbeschadigt) en die kan je weer bij chello inleveren. volgens mij is het netwerkkaartje wel van jezelf. die kan je verkopen voor 100 piek an een een of andere gek. (probeer het in een boeren plaats voor 300 piek, lul er een mooi verhaal om heen, met de woorden snelheid, printer, graphics, performance en ze kopen ut direct
)
dus uiteindelijk wordt je er maar 100 gulden lichter op, wat je normaal met sonera had verloren in 5 maanden, ervan uitgaande dat het 20 gulden duurder werd. Je krijgt extra snelheid terug, voor een 10tje goedkoper
De kabelmodem heb je waarschijnlijk een borg voor betaald van 100 gulden (is iig bij chello wel zo) die krijg je dan terug van sonera (mits onbeschadigt) en die kan je weer bij chello inleveren. volgens mij is het netwerkkaartje wel van jezelf. die kan je verkopen voor 100 piek an een een of andere gek. (probeer het in een boeren plaats voor 300 piek, lul er een mooi verhaal om heen, met de woorden snelheid, printer, graphics, performance en ze kopen ut direct
dus uiteindelijk wordt je er maar 100 gulden lichter op, wat je normaal met sonera had verloren in 5 maanden, ervan uitgaande dat het 20 gulden duurder werd. Je krijgt extra snelheid terug, voor een 10tje goedkoper
Pagina: 1