PC Behuizing van klein formaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:11
Mijn vraag:
Weet iemand een hele goede, mooie micro ATX kast, met goede airflow en afneembare stoffilters? Of een niet te grote ATX kast zou evt nog kunnen. Hij moet onder een klein bureau passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
i5 2570k, GTX 660 Ti, SSD, HDD, PCI-e netwerk adapter

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vind de pricewatch: BitFenix Prodigy M Zwart echt prachtig. Hier ontbreekt echter de stoffilter, wat mij erg tegenvalt. Hier zou ook een 230 mm casefan in passen, waardoor de airflow erg goed zou zijn. Volgens mij hebben alle Bitfenix kasten geen stoffilters.
De pricewatch: Fractal Design Core 1000 USB 3.0 heb ik gehad, wat een schijtkast. Alle componenten worden er in te warm.

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"

Alle reacties

• LaurensConjardo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Dekar1 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:06:
Mijn vraag:
Weet iemand een hele goede, mooie micro ATX kast, met goede airflow en afneembare stoffilters? Of een niet te grote ATX kast zou evt nog kunnen. Hij moet onder een klein bureau passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
i5 2570k, GTX 660 Ti, SSD, HDD, PCI-e netwerk adapter

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vind de pricewatch: BitFenix Prodigy M Zwart echt prachtig. Hier ontbreekt echter de stoffilter, wat mij erg tegenvalt. Hier zou ook een 230 mm casefan in passen, waardoor de airflow erg goed zou zijn. Volgens mij hebben alle Bitfenix kasten geen stoffilters.
De pricewatch: Fractal Design Core 1000 USB 3.0 heb ik gehad, wat een schijtkast. Alle componenten worden er in te warm.
De bitfenix kast is zeker een mooie case. Ik heb 3 suggesties voor cases.

1. De corsair 100R silent een mid tower die zeer stil en elegant. Waar alles goed in past. En je hebt ook ruimte voor veel HDD's. Overigens heeft hij geen window.

pricewatch: Corsair Carbide 100R Silent Edition

2. De NZXT S340 is ook een mid tower met een window. Het is een ruime kast waar je alles goed kan weg werken maar ook niet te groot is. Je hebt 2 variant de elite en de normal. De elite heeft net iets meer feature's.

normal:

pricewatch: NZXT S340 Zwart

Elite:

pricewatch: NZXT S340 Zwart

3. De Corsair air 240 is een kleine case met een window. Waar alles wel in past maar wel met wat passen en meten. Maar bevat wel fan filters.

pricewatch: Corsair Carbide Air 240 Zwart

[ Voor 37% gewijzigd door LaurensConjardo op 02-10-2016 12:26 ]