Tele2 klanten massaal afgesloten na problemen incasso

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattjeu
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-12-2024
beste mensen, het forum van tele2 staat op dit moment vol met opmerkingen over plotseling en zonder waarschuwing afgesloten mensen. Tele2 heeft bij monde van een enkele service medewerker toegegeven dat er problemen zijn en het lijkt erop dat de automatische incasso/facturering van de maand juli niet goed is gegaan, en dat het systeem van Tele2 op dit moment alle aansluitingen automatisch blokkeert.

zijn er hier mensen die meer weten??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mattjeu schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:32:
zijn er hier mensen die meer weten??
Wat zei de klantenservice toen ze je contact met ze opzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WKD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 15:20

WKD

Tele 2 heeft vorige week dacht ik, een email verstuurd over een nieuw rekeningnummer. Lijkt me aannemelijk dat hiermee te maken heeft. Misschien controleren ze nog het oude rekeningnummer of de betaling binnen is. Zomaar een wilde gok hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:11
Nieuwe rekeningnummer is gebruikt voor de factuur over augustus, TS heeft het over juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mattjeu
Ik heb op het forum een reactie gekregen van een moderator van Tele2 dat er meer mensen met dit probleem zijn en dat ik moet wachten. Hoe lang het gaat duren weet niemand, op dit moment lijkt het erop dat de problemen nog niet zijn opgelost.
Andere manieren om contact op te nemen met Tele2 zijn nutteloos, pas na lang wachten krijg je via de chat of telefoon iemand aan de lijn die niks voor je kan doen. Dit is bij meerdere mensen zo ervaren en men klaagt er ook over op het forum. Tele2 wil eerst de standaard procedures doorlopen (klacht, standaard antwoord, opnieuw klacht, standaard antwoord (telefoon opnieuw opstarten etc) opnieuw klacht, escaleren, geen antwoord, weer klagen, verzoek op betaalbewijzen, geen antwoord, weer klacht, antwoord dat het bij de afdeling financiën ligt, weer wachten etc etc. dus in plaats van direct iedereen weer aan te sluiten en daarna uit te zoeken hoe ze hun systemen weer op orde kunnen brengen, laten ze iedereen die is afgesloten wachten totdat hun financiële administratie weer op orde is.natuurlijk staan op de volgende factuur ook 28 euro heraansluitkosten. Er is vanuit Tele2 blijkbaar geen incasso-opdracht verstuurd voor de maand juli, ook geen herinneringen of aanmaningen of waarschuwingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mattjeu
Het lijkt erop dat een ingebrekestelling heeft geholpen, ik ben zojuist weer aangesloten. Ik hoop dat de rest ook snel weer wordt aangesloten. Geen excuses, wel worden de heraansluitkosten eenmalig vergoed. (dat ik het effe weet :p)
Pagina: 1