Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgende is het geval, ik heb een iphone 6S+ en een tijd een abonnement incl data.
Nu, als ik met mijn iphone buiten bereik van wifi ben, dan verschijnt het 3G ioontje in de top.
Wanneer ik nu internet open, verschijnt melding dat ik geen data abonnement heb...

apart, omdat de provider (in mijn geval Orange - ben woonachtig in Frankrijk) zegt dat ik gewoon data heb en er geen problemen met het abonnement zijn. Ben zelf al aan het zoeken geweest naar mogelijke oorzaak, maar kan nergens iets vinden, ook geen instelling die niet goed staat oid... |:(

Dan, het aparte is, wanneer ik iphone terug naar fabrieksinstellingen zet, buiten bereik van wifi ben, het 3G icoontje verschijnt en internet wél werkt... geprobeerd om nu back-up terug te zetten op de iphone, maar dan verschijnt wel het 3G icoontje, maar internet werkt niet. Kan er iets in de back-up zitten die deze `storing` veroorzaakt en zo ja, iemand een idee wat dit kan zijn...??

dank voor de hulp!
groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even de netwerk instellingen resetten.
Als dat niet werkt dan heb je zelf de oplossing al gevonden > Terug naar fabrieksinstellingen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi Donstil, netwerk instellingen resetten geeft niet de oplossing.
Uiteraard is terug naar fabrieks instellingen de oplossing, maar ik dacht misschien is er iemand die iets weet of dit een keer gezien / meegemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
misschien heel gek, ik had dat probleem een week geleden met mijn iPhone in spanje ( ook orange netwerk)

je zou dan de netwerkinstellingen op 4G moeten zetten ipv 3G.

dan kan deze automatisch schakelen.

bij mij werkte het, ik kan alleen niet bij jou garanderen.

instellingen ->mobiel netwerk -> opties mobiele data -> gesprekken en data

[ Voor 12% gewijzigd door frankym op 03-10-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:24

nelizmastr

Goed wies kapot

Kan zijn dat je handmatig de APN moet invullen voor Orange om internet goed aan de gang te krijgen. Heb ik met Tele2 ook een keer gehad.

instellingen ->mobiel netwerk -> opties mobiele data -> Mobieledatanetwerk

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi Nelizmaster, thanks voor je reply.
issue is dat ik bij instellingen - mobiel netwerk - opties mobiele data.... dan alleen de optie heb om mijn 4G aan of uit te zetten of de data roaming aan / uit te zette, verder geen opties...
maar begrijp niet waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Helemaal onderaan hoort " mobiele data netwerk" te staan . ;daar kan je op klikken . En komen er instellingen tevoorschijn .
Pagina: 1