Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ubiquiti NVR icm 10 UVC G3 camera's

Pagina: 1
Acties:

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:57

ötzi

eclecticus

Topicstarter
ik heb een probleem met de camera's zichtbaar te krijgen in de NVR, de camera's staan op Unifi Video en wijzen naar het ip adres van de NVR maar zijn dus niet zichtbaar in de NVR.
Alles heeft de laatste firmware, we willen alleen opname dus geen remote acces etc. , kan de camera's per stuk gewoon benaderen in de browser op ip adres.
Alles zit op hetzelfde subnet met statische ip adressen.
Ook al contact gezocht met de support van Ubiquiti en die vertelden mij een aantal poorten open te zetten, bood geen soelaas, misschien hier iemand nog een suggestie?

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-10 09:59
Als je ze reset zie je ze dan ook niet ? Hij zou ze namelijk gewoon moeten discoveren in je nvr waar je ze kan adopten.

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
Ik begin er een beetje aan te twijfelen of die NVR wel helemaal goed is, resetten reeds gedaan, mocht niet baten...

• ehvc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-10 22:53
Is het een eigen netwerk?
Als het gewoon een lan netwerk is en geen firewalls er tussen zou het niet een port issue moeten zijn.
Waar draai je de NVR software op? Windows Linux?
Je zou namelijk in de logs moeten kunnen terugvinden wat er precies gebeurt.
Ook zou je de debug leven hoger kunnen zetten als het niet terug te vinden is.

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
het is gewoon LAN idd, de NVR is van Ubiquiti zelf, de laatste firmware hiervoor is 3.1.5.
Volgens mij zitten ze inmiddels al op 3.4 met de Linux en Windows versies, de UVC G3 camera's zijn vrij nieuw dus misschien dat het daar ergens zit; dat de firmware ze (nog) niet ondersteunt.

[ Voor 18% gewijzigd door ötzi op 03-10-2016 16:31 ]

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-10 09:59
Je zou op je windows/linux client de software kunnen installeren en eens kijken of die de camera's wel vind.

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 12:14
Zodra ze online komen in de controller dien je ze wel eerst te adopten. Dit zie je als je op de camera pagina zit en dan bij unmanaged.

Afbeeldingslocatie: https://community.ubnt.com/ubnt/attachments/ubnt/airVision_board/35402/1/dom2.png

Zie je ze daar dan nog niet... Klopt het IP adres van de controller wel die je opgeeft in de camera? En zit het binnen hetzelfde LAN of iig toegankelijk?

U+

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
die pagina is bij mij helemaal leeg, ip adres klopt en zit binnen hetzelfde LAN, morgen maar eens een windows bak in elkaar schroeven

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
Lag inderdaad aan het versienummer van Unifi Video, de NVR kunnen updaten dmv SSH naar 3.4, camera's waren direct zichtbaar.
Voor mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen met deze combinatie (UVC G3 en NVR @ 3.1.x):

schakel de SSH server in op de NVR, voer het volgende commando in op je SSH client (NVR zit bijvoorbeeld op ip adres 192.168.1.50)

"ssh root@192.168.1.50"

voer het wachtwoord in (default ubnt)

"wget http://dl.ubnt.com/firmwa..._3.4.0~Debian7_amd64.deb"

"sudo dpkg -i unifi-video_3.4.0~Debian7_amd64.deb"

[ Voor 14% gewijzigd door ötzi op 03-10-2016 16:38 ]

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 12:14
Ja, en daarna een rm unif* anders loopt de disk vol. De disk is namelijk gepartitioneerd.

U+

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:41
Geen enkele van die Unifi G3 camera's kan bewegen, toch? Want ik ben aan het kijken om onze oudere AXIS cams die buiten hangen te vervangen door Unifi NVR met Unifi G3 1080p cams. Alleen hebben we een van de AXIS buiten die kan draaien.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Pagina: 1