Beste mede Tweakers,
Ik ben al 4.5 jaar niet meer in bezit van een Game PC doordat ik me volledig ging focusen op mijn opleiding.
Deze week officieel mijn diploma ontvangen en het is dus tijd voor een leuke PC als beloning.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal voornamelijk gebruikt worden voor het spelen van League of Legends en eventuele andere games. Verder ben ik ontwikkelaar van apps en test regelmatig op een emulator die veel geheugen vereist.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Maximale prijs van het systeem is 1250 euro. All inclusive
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Alles dient in mijn kast te passen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik had onderstaand systeem in gedachten en vroeg me af of ik iets over het hoofd zie of dat alles in orde is.
De kast ben ik helemaal smoor op dus die staat 100% vast.
Verder zou ik graag advies willen m.b.t. het selecteren van opslag. Series en films kijk ik voornamelijk via Netflix. Dus 500GB is meer dan genoeg denk ik.
Alleen de kleur van de fan staat me niet aan :c
Alvast bedankt voor het lezen!
Ik ben al 4.5 jaar niet meer in bezit van een Game PC doordat ik me volledig ging focusen op mijn opleiding.
Deze week officieel mijn diploma ontvangen en het is dus tijd voor een leuke PC als beloning.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal voornamelijk gebruikt worden voor het spelen van League of Legends en eventuele andere games. Verder ben ik ontwikkelaar van apps en test regelmatig op een emulator die veel geheugen vereist.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Maximale prijs van het systeem is 1250 euro. All inclusive
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Alles dient in mijn kast te passen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik had onderstaand systeem in gedachten en vroeg me af of ik iets over het hoofd zie of dat alles in orde is.
De kast ben ik helemaal smoor op dus die staat 100% vast.
Verder zou ik graag advies willen m.b.t. het selecteren van opslag. Series en films kijk ik voornamelijk via Netflix. Dus 500GB is meer dan genoeg denk ik.
Alleen de kleur van de fan staat me niet aan :c
Alvast bedankt voor het lezen!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 225,- | € 225,- |
1 | MSI B150I GAMING PRO | € 88,- | € 88,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 281,49 | € 281,49 |
1 | Silverstone RAVEN RVZ02 | € 89,66 | € 89,66 |
1 | Silverstone Argon AR06 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 79,99 | € 79,99 |
1 | Corsair SF450 | € 85,50 | € 85,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,63 |
[ Voor 22% gewijzigd door Tunder op 01-10-2016 19:44 ]