Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkoDwarshuis
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-03-2022
Voor mijn vriendin zoek ik momenteel een nieuwe laptop, en ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje uit het wereldje ben geraakt. Ik weet niet meer welke specs tegenwoordig de standaard zijn, en wat eigenlijk bagger is.

Ze wil voornamelijk internetten, foto's kijken, en veel opslag hebben. Voor de rest hoeft er niet mee ge-gamed te worden,reist ze er ook niet vaak mee, en heeft ze tot 500 eu te besteden.

Zelf heb ik al een middagje rondgekeken naar wat momenteel de standaard een beetje is, en volgens mij is de ACER Aspire E5-575-320P die momenteel bij de MediaMarkt in de aanbieding is voor 429 eu een prima dingetje. http://www.mediamarkt.nl/...-e5-575-320p-1460960.html

Deze laptop is ook te vinden op tweakers, maar nog niemand had er zijn lichtje over laten schijnen. Dus bij deze de vraag: is het een prima laptop, of zit er een addertje onder het gras?

Groetjes

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-08 10:05
Tja ik ben fan van Acer dus deze zou absoluut in mijn rijtje passen mocht ik over een nieuwe nadenken.

Als je alleen foto's wil bekijken en dus niet wil bewerken heb je inderdaad genoeg aan i3, hij zal alleen niet zo snel opstarten omdat er geen SSD in zit. Je zou dus kunnen overwegen een laptop te kiezen met SSD voor het opstarten van programma's en daarnaast een externe harde schijf of een socket te kopen waar je een harde schijf in kan stoppen om in je cd/dvd speler te plaatsen.