[iPhone 6S] kan geen apps meer installeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Sinds kort heb ik problemen met het installeren van apps op zowel mijn iPhone 6S als mijn iPad Air (beiden ios10)
Als ik nu apps wil downloaden (zowel gratis als betalend) dan doet de app store niks.
Ik klik dan gewoon bij de app op 'get' en dan op 'install' en 2 seconden later staat er gewoon opnieuw 'get', maar er werd niks geïnstalleerd...

Heb al eens uitgelogd met mijn apple ID, mijn apple id via internet (mac) nagekenen, alle updates gedaan, nog eens herstart, maar niks helpt.
Nog iemand die iets dergelijks heeft voorgehad?
Heb me al suf gezocht op google, maar niks helpt op deze moment.

Als ik iets in-app wil aankopen dan krijg ik de melding 'purchase failed, cannot connect to itunes store'
Heb mijn kredietkaart ook al eens verwijderd en terug ingesteld, zonder enig resultaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Den Deze op 01-10-2016 16:25 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Doe je dit (ook) op een computer met itunes erop? Zo nee, probeer dat eens: inloggen met je apple id en kijken of je daar wel de store in kunt. Als de apps gedownload zijn kun je ze vanaf de pc alsnog naar je ipad en iphone syncen.
Daarnaast wil itunes wel eens met duidelijkheid dmv. foutmeldingen komen die je niet op een ios device ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Via mijn itunes krijg ik bij het downloaden van een app een error (could not purchase..... error 11503)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Probeer het eens via mobiel internet of een ander wifi punt. Zo kan je uitsluiten of het aan je verbinding ligt.

Lukt het met mobiele data wel: dan ligt het aan je internet thuis, misschien DNS problemen. In ieder geval kan je dan je internetverbinding nalopen.

Werkt het ook niet met mobiele internet: dan is de kans groot dat het met je Apple ID te maken heeft, aangezien je het op 3 verschillende apparaten hebt (mobiel en desktop). Contact opnemen met Apple en aangeven wat je allemaal al hebt geprobeerd.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Het ligt niet aan mijn internet.
Ik denk eerder bij Apple zelf, aangezien mijn vriendin er nu ook last van heeft.