Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Kijk eens op de site van de HD fabrikant... die zal vast wel een tooltje hebben om je 8,4 probleem te omzeilen
If nothing is written below, I was the last to reply...
Je hebt waarschijnlijk de BIOS gebruikt die bij de normale BIOS updates lijst stond. Je moet echter een aangepaste versie hiervan hebben, die ook de INT13 extensies voor HD > 8 Gb. ondersteunt.
Dit is de BIOS die je moet hebben: ftp://ftp.fic.com.tw/bios...a-2005/int13/6201j900.bin
Gewoon even op de site van de mobo-fabrikant in de FAQ gekeken. Daar is een aparte sectie voor HD > 8 Gb.
Toevallig heb ik dit mobo vroeger ook gehad en had ik toen ook dit BIOS nodig. Ik wist dus dat het bestond...
Vergeet niet het goede Award flashprogramma te gebruiken om te flashen (ftp://ftp.fic.com.tw/BIOS...ards/pa-2005/flash534.zip)!
Succes ermee!
Dit is de BIOS die je moet hebben: ftp://ftp.fic.com.tw/bios...a-2005/int13/6201j900.bin
Gewoon even op de site van de mobo-fabrikant in de FAQ gekeken. Daar is een aparte sectie voor HD > 8 Gb.
Toevallig heb ik dit mobo vroeger ook gehad en had ik toen ook dit BIOS nodig. Ik wist dus dat het bestond...
Vergeet niet het goede Award flashprogramma te gebruiken om te flashen (ftp://ftp.fic.com.tw/BIOS...ards/pa-2005/flash534.zip)!
Succes ermee!
Heeeeeel toevallig heb ik hetzelfde bordje. Ik heb er alleen een 1.2 GB op hangen.
Kun je het niet probeten met een diskmanager?
Kijk hier eens.
Product catagory : Hard drives.
En dan op de homepage van je HD zoeken naar large HD support, disk manager, etc.
Kun je het niet probeten met een diskmanager?
Kijk hier eens.
Product catagory : Hard drives.
En dan op de homepage van je HD zoeken naar large HD support, disk manager, etc.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Brian Dickens=> die Bios die je aangeeft staat in de lijst van nieuwste bioses, en is volgens mij ge speciale bios voor Hd's groter dan 6,4 GB.
Ik heb vanaf deze pagina:
http://www.fic.com.tw/techsupport/bios/update/pa-2005_bios.htm
de bovenste genomen en geflashed, maar nog steeds geen geluk
HELP!!!
Ik heb vanaf deze pagina:
http://www.fic.com.tw/techsupport/bios/update/pa-2005_bios.htm
de bovenste genomen en geflashed, maar nog steeds geen geluk

HELP!!!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Heb dat bord ook nog liggen, maar heb effe geen CPU-tjes meer
al 3 maanden niet
Draai anders gewoon een tooltje bijvoorbeeld Ontrack.
Dat hebben ze vast en zeker wel op de site van een HD boer.
Mzzl Diamon
al 3 maanden nietDraai anders gewoon een tooltje bijvoorbeeld Ontrack.
Dat hebben ze vast en zeker wel op de site van een HD boer.
Mzzl Diamon
And The Only One
He, dat filetje van Brian is een BIN filetje, moet dat geen ZIP-file zijn?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nope, dan moet je effe Winimage neerhalen, deze kan Bin bestanden openen.
Nero kan dat niet.
Winimage kun je neerhalen o de volgende url:
http://www.winimage.com/winimage.htm
Een brander is niet noodzakelijk, gewoon uitpakken naar een map op je hd.
Mzzl Diamon
Nero kan dat niet.
Winimage kun je neerhalen o de volgende url:
http://www.winimage.com/winimage.htm
Een brander is niet noodzakelijk, gewoon uitpakken naar een map op je hd.
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
een .bin file is niet gecomprimeerd. Het is de ROM image, kan zo geflasht worden. Is wel link, als je hem corrupt download heb je een probleem....
En wat heeft Nero daarmee te maken ??? Winimage gebruikt .ima of .imz extensie...
Misschien checkt de flasher voor een checksum of doe dat zelf (met hex editor)
En wat heeft Nero daarmee te maken ??? Winimage gebruikt .ima of .imz extensie...
Misschien checkt de flasher voor een checksum of doe dat zelf (met hex editor)
Frank, die URL die je noemde in je reactie op mijn mailtje is *niet* de URL die je moet hebben. Dat zijn de standaard BIOS updates *zonder* ondersteuning voor grote HD's. Ik had zelf destijds een 13,6 Gb. en met het BIOS dat jij hebt geprobeerd kon ik niets (bleef bij die 8,4 Gb. hangen). Toen heb ik het BIOS gedownload dat ik noemde (die staat dus *niet* in de normale BIOS-update lijst), samen met de flasher, en toen geflashed. Toen was alles goed! Die BIN-file is het BIOS zelf en moet met de flasher geflasht worden.
De nieuwste BIOS in de standaardlijst is de 6.19J900. Het BIOS wat ik noem, is 6.201J900 en is dus toch recenter.
De nieuwste BIOS in de standaardlijst is de 6.19J900. Het BIOS wat ik noem, is 6.201J900 en is dus toch recenter.
Yep, klopt heb ik al gezien, sorry
, laat je weten of het gelukt is
, laat je weten of het gelukt is
Russian Blue Neji
Kate Bush
Stond eerst dat ut niet gelukt was, maar is nu oke
Russian Blue Neji
Kate Bush
Pagina: 1