Welke satelliet speakers voor achter?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56
Voor mijn surround opstelling ben ik op zoek naar achterspeakers. Van een bescheiden formaat. Ze hangen aan de muur, direct achter de bank. Maar welke? Ik wil er rond de 100 euro voor uitgeven.

Als ik muziek speel, dan doe ik dat het liefst in 4 channel stereo. De surroundspeakers doen dan dus ook mee. De versterker is een Onkyo 616. De sub is een Canton 85 c. Frontspeakers zijn q acoustics 3020 en de center is de Magnat Needle. Een allegaartje dus. Maar ben er tevreden mee.

Iemand een suggestie?

Marstek Venus E V154 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop je als surround toch dezelfde? https://hificorner.nl/spe...P3VpqrTuc8CFUI_GwodMykKeQ

Kost je iets meer maar dan heb je wel hetzelfde klankspectrum zowel voor als achter. Anders krijg je verschillende klankkleuren.

Ik zou overigens nooit stereo over 4 kanalen willen luisteren, maar dat is mijn mening. Hou ook rekening met links rechts correct aansluiten anders wordt het echt een puinhoop met luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:57:
Koop je als surround toch dezelfde? https://hificorner.nl/spe...P3VpqrTuc8CFUI_GwodMykKeQ

Kost je iets meer maar dan heb je wel hetzelfde klankspectrum zowel voor als achter. Anders krijg je verschillende klankkleuren.

Ik zou overigens nooit stereo over 4 kanalen willen luisteren, maar dat is mijn mening. Hou ook rekening met links rechts correct aansluiten anders wordt het echt een puinhoop met luisteren.
De Q accoustics zijn echt fantastisch. Klinken heel mooi en kunnen al bijna zonder sub. Maar ze zijn vrij diep en hebben ook wat afstand tussen de muur nodig. Mijn vrouw denkt ook heel anders over hoe ze er uit zijn :)

Uiteraard goed links en rechts. 4 channel vult zo lekker de kamer.

Marstek Venus E V154 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5