Ik zou het wel interessant vinden als er een poll onder het nieuwsbericht wordt gezet om te zien hoeveel mensen er last van hebben.
Lijkt me zelf wat overbodig of wou je bij elk probleem dat Windows 10 heeft na een update een peiling starten met de vraag 'Wie heeft er allemaal problemen met deze update?".
Dit is net zoals een peiling toevoegen bij elke software update met de vraag: "Gebruik jij dit programma?". In mijn ogen moet je peilingen houden voor bijvoorbeeld acties en eventueel om de mening van Tweakianen te vragen over Tweakers.
Dit is net zoals een peiling toevoegen bij elke software update met de vraag: "Gebruik jij dit programma?". In mijn ogen moet je peilingen houden voor bijvoorbeeld acties en eventueel om de mening van Tweakianen te vragen over Tweakers.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Als er bij een update van Windows mensen een bootloop krijgen lijkt me wel ernstig.JustxMeg schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:02:
Lijkt me zelf wat overbodig of wou je bij elk probleem dat Windows 10 heeft na een update een peiling starten met de vraag 'Wie heeft er allemaal problemen met deze update?".
Ik heb zelf nergens last van, daarom lijkt het me interessant om te weten hoeveel mensen er een bootloop hebben.
Krijg je ook minder reacties van: "ik heb er wel/niet last van."
[ Voor 4% gewijzigd door Soldaatje op 01-10-2016 15:06 ]
Daar heb je een punt. Maar ik vermoed dat mensen alsnog gaan reageren. Misschien iets voor een volgende keer?Soldaatje schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Als er bij een update van Windows mensen een bootloop krijgen lijkt me wel ernstig.
Ik heb zelf nergens last van, daarom lijkt het me interessant om te weten hoeveel mensen er een bootloop hebben.
Krijg je ook minder reacties van: "ik heb er wel/niet last van."
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Waarom volgende keer?JustxMeg schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
Daar heb je een punt. Maar ik vermoed dat mensen alsnog gaan reageren. Misschien iets voor een volgende keer?
De redactie kan nu gewoon nog een poll toevoegen.
Hopelijk komt er geen volgende keer van dit probleem.
Ze mogen best reageren, de poll maakt het inzichtelijk hoeveel mensen er een probleem mee hebben.
Als iedereen gaat reageren of ze wel of niet een probleem hebben moet ik handmatig de reacties gaan turven, daar heb ik geen zin in.