HP CD-Writer 9100 (intern) en VOORBIJ 80 min/700M?

Pagina: 1
Acties:

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
(Search hier op GoT leverde niets op)

Overburnen van een 80 minuten CD wordt, in ieder geval door Easy CD Creator geweigerd. Gewone 74min/650 MB accepteert echt maar 650 MB, een 80min/700 MB CD accepteert max 702 MB.

Ik heb hier een nogal grote file (screencapture van een videoband) van 755.901.916 bytes (= 720 MB). Deze wil ik graag onbewerkt (dus als originele capture) bewaren. (omzetten naar DivX komt later wel.)

De vraag: Accepteert een HP CR-Writer plus 9100 90 minuten CDs ? En/of kan ik met andere software dan ECDC 4.5 toch 80min/700MB overbranden tot 720 MB ??

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je goed wilt overburnen dan moet je NERO gebruiken, deze brand namelijk doodleuk door en geeft niet die meuk van EZCD, deze gaat bij 1 mb teveel al moeilijk doen, NERO fikt gewoon door. Maar of je 20 MB kunt overfikken vraag ik me af.

(ondersteunt de brander eigenlijk wel 90 min cds?)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 00:27 schreef terw_dan het volgende:
Als je goed wilt overburnen dan moet je NERO gebruiken, deze brand namelijk doodleuk door en geeft niet die meuk van EZCD, deze gaat bij 1 mb teveel al moeilijk doen, NERO fikt gewoon door. Maar of je 20 MB kunt overfikken vraag ik me af.

(ondersteunt de brander eigenlijk wel 90 min cds?)
Dat is zijn vraag juist....maar er is volgens mij ophttp://www.cdmediaworld.comsorry, geen tijd om op te zoeken, moet weg

Verwijderd

kan dus niet. Weet niet of er een hack voor is. Ik heb wel de 9100 met een firmware van een 9300 geflasht, waardoor mn 9100 nu op 10X brand ipv 8X.