Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Mijn vraag
Soms crasht fut 17 bij het starten van een wedstrijd. Het gebeurt op het moment dat je van het laadscherm (de opstelling van de tegenstander) naar het spel gaat. Het scherm blijft even zwart, de resolutie van windows komt weer in beeld (ik gebruik voor fifa fullHD, de resolutie van het beeldscherm en de resolutie die windows gebruikt) en dat is dan dat. Geen error, geen waarschuwing, niks. Het spel is volledig afgesloten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn systeem is als volgt:
Intel core i5 3550
8GB Ram
geinstalleerd op een SSD schijf
edit: kleine toevoeging; ik heb twee beeldschermen, beide 1080p

Drivers zijn up to date
Ik gebruik windows defender, fifa wordt toegestaan door de windows firewall

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Omdat er geen error wordt gegeven en het vrij willekeurig wel of niet lijkt te gebeuren heb ik geen idee waar ik moet zoeken. Ik heb al contact gehad met EA, maar die werken nu niet. Zij vroegen mij MSinfo en DXDIAG info te versturen. Ik weet niet of ze daar wijzer uit worden, maar ik zou die info ook hier kunnen delen als iemand denkt daar mijn probleem mee te kunnen achterhalen.
Ik heb uiteraard ook gewoon ge-googled, maar dan krijg ik enkel hits m.b.t. de demo.

Ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik zou kunnen doen, want het kost me onnodig veel contractpunten en mn modifier gaat omlaag 8)7

Groet, Michiel

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8