Aquamark benchmark progje

Pagina: 1
Acties:

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik zo op internet rondkijk naar reviews van GeForce3's gebruiken al die sites Aquamark naast 3DMark2001 om te testen.
Is er een mogelijkheid om die ergens (legaal) te downloaden? Of is dat alleen voor "echte testers" (ik voel me zelf ook een echte tester, maarja..)?

• Cubix
  • Niet online
Heeft iemand dit progje?

• Alpine
  • Laatst online: 22-08 21:22

Alpine

Twisted animator

Op www.3dfiles.com zal 'ie wel ergens rondhangen. Daar hebben ze allemaal van dat soort benchmark programma's.

Verwijderd

Deze benchmark komt uit het de beta versie van het spel "Aquanox" ( DUH :P ), en dit is dus een closed-beta die alleen aan de "grote" sites en bladen wordt verstrekt, en dus ook nergens legaal te downen is.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 28 juni 2001 19:03 schreef Alpine het volgende:
Op www.3dfiles.com zal 'ie wel ergens rondhangen. Daar hebben ze allemaal van dat soort benchmark programma's.
nee, hij is (nog) niet verkrijgbaar voor de massa, alleen bladen en testlabs hebben een versie.

39

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flexx

This side up

Aquamark is toch een benchmark met de engine van de game van het vervolg van Archimedean Dynasty (nog te volgen ? :) )

AQUANOX ofzo ??

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 20:26 schreef Flexx het volgende:
Aquamark is toch een benchmark met de engine van de game van het vervolg van Archimedean Dynasty (nog te volgen ? :) )

AQUANOX ofzo ??
Yep :P
Pagina: 1