Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jarno2005
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 01-10-2016
Bij het spelen van Dead Match bij Call of Duty III op PS4, worden mijn punten niet meer bijgeteld en blijf ik constant op level 55 staan!!
Iemand een uitleg hiervoor en wat kan ik hier aan doen?

Alle reacties

• XanaLuXX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:02
Waarschijnlijk omdat er er niet meer levels zijn :)
Het gaat maar tot level 55

http://www.ign.com/wikis/...-ops-3/Levels_and_Unlocks

• Splitinfinitive
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-11 08:03

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Heb je de alleen multiplayer versie?

Zo ja grats je zit aan je Max.

Nee?

Ga naar options barracks klik op je level en daar staat ergens prestige. Klik daar op en je bent dan weer level 1 met een token voor een permanent unlock

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Geen eigen inzet, en dit is gewoon een vraag die je gewoon in het centrale topic had kunt stellen. Dicht dus.
Lees even het beleid en de FAQ door, want ik zie dat je nieuw bent hier :)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True